Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met de Digital Data Player?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met de Digital Data Player?

Hallo allemaal,

Heeft iemand toevallig ervaring met de Digital Data Player? (PIN)
    Ook wel bekend als de Cinema Disk van Deltrontech.

Ik ben nu in bezit van een X-Drive II, ben hier overigens zeer tevreden over.

Ben eigenlijk zeer benieuwd naar de overige 'functionaliteit' van dit hebbe-dingetje.
    Hoe lang gaat deze unit eigenlijk mee, met 1 lading?
    Met name de mogelijkheid om de opgeslagen foto's achteraf op TV te bekijken spreekt mij zeer aan

Of toch maar bij de X-Drive blijven?

Groetjes,
    Stanley
    Met de groeten van Stanley !

Albumpies

Canon Stuff

Zoals u zelf reeds vernoemt, wat u met een CinemaDisk meer kunt is
    a) uw foto's bekijken op televisie
    b) filmpjes bekijken via uw tv
    c) MP3-speler

De slideshow is miniem, wat ik wil zeggen is dat er geen verschillende overvloeiïngen zijn e.d.m. zoals vele andere slideshow-progskes wel kunnen. Maar het werkt en het werkt goed ! Weegavekwaliteit vind ik goed en u kunt er ook een muziekje bijplaatsen. Eerlijk gezegd heb ik hiervan nog maar enkele keren gebruik van gemaakt. MP3's afspelen nog nooit gedaan, laat staan MPEG2-filmpjes.

Afwerking van het apparaat is zeer degelijk, het overzetten van foto's gaat zeer vlot. De software is volgens mij toch ook zeer stabiel. Klein nadeeltje is dat je de batterij achteraan moet opklikken, maar deze past dan niet meer in het bijgeleverde opberghoesje.

Ik ben tevreden met de CinemaDisk. Kost een stuk meer dan de X-drive.
    Maar het is gemakkeijk om een slideshow samen te stellen , CinemaDisk meenemen naar moeder, grootmoeder, tante of gelijk wie, inpluggen op de televisie en de foto's bekijken !
    Nikon D70

Comment

Working...
    X