Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoontwikkeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fotoontwikkeling

kan er iemand mij de raad geven waar ik het beste on line foto's kan laten ontwikkelen.eventueel de prijs of nog beter een site

Hey;
    Kijk voor de adressen naar BD links; printservice.
    Elka = zeer goed maar het duurste
    Kruitvat voldoet en het bestekoop.
    Ik volg de raad can Mic ; Foto's voor album en maar enkele keren bekijken : Kruidvat.
    Foto's van speciale gelegenheden en om cadeau te geven = Elka.
    Fotozaken zoals Bartok in Hasselt en Hoogmartens in Houthalen hebben ook een zeer goede service EN kwaliteit; maar ik geloof dat ge ze daar moet binnenbrengen.Het voordeel is wel dat ge buitenmaten kunt vragen.

Paul

Comment

Nu gaan al mijn foto's naar Photobox in ierland. Keigoede kwaliteit en knappe prijs en op drie dagen ( soms twee) in je brievenbus.
      en maar twee euro verzendkosten of dat nu 20 of 1000 foto's zijn.

http://www.photobox.ie./

Ik stuur ze zeker niet meer naar Kruidvat. Dat viel de laatste keer teveel tegen. ( Zie topic "afdrukcentrales?" in Algemeen)

Comment

Ik heb er ondertussen al 4 geprobeerd
        Spector: -duur / +goede prints
        Agfa: idem
        Colormailer: bijna geen verschil met agfa (zelfs op het zelfde papier) maar zijn wel 20ct/foto goedkoper.
        Kruidvat: was ik in eerste instantie zeer tevreden over. Het waren mijn eerste prints en ik vond ze goed - TOT de andere per post toekwamen. Het waren 10 identieke foto's naar de 4 gestuurd.

Mijn beluit was dat, alhoewel kleurrijke foto's iets minder tot z'n recht komen bij colormailer (dan bij agfa) is het prijsverschil veel te groot.
        Photobox nog niet geprobeerd maar daar betaal ik nog 3ct meer dan agfa dus ja??? En zoals ik al zei was ik zelfs tevreden van kruidvat. Wat zijn de voorwaarden om een goede print te zijn als je maar één exemplaar hebt en dat moet beoordelen.

Oli.

Comment

Heb al foto's laten ontwikkelen bij:

Hema (www.hema.be): goeie prijs/kwaliteit.
          Action shop (www.actionshop.be): zeer goeie kwaliteit, maar duurder.
          Photoways (www.photoways.com): beste prijs/kwaliteit verhouding. Beter dan Hema, maar iets duurder, maar je hebt wel je foto op 11 x 15 formaat i.p.v. 10 x 15, plus nog een soort van kortingssysteem.

Comment

Working...
          X