Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

occasie lenzen sony alpha 330

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • occasie lenzen sony alpha 330

    wie kan mij zeggen waar ik occasie lenzen kan vinden voor mijn sony alpha 330,ik zie op internet enkel maar occasie's voor nikon en canon , weet iemand een goede site of misschien iemand die dit verkoopt ??? ik zou een 200mm lens willen hebben

  • #2
    Re: occasie lenzen sony alpha 330

    Oorspronkelijk geplaatst door siciliano Bekijk bericht
    wie kan mij zeggen waar ik occasie lenzen kan vinden voor mijn sony alpha 330,ik zie op internet enkel maar occasie's voor nikon en canon , weet iemand een goede site of misschien iemand die dit verkoopt ??? ik zou een 200mm lens willen hebben
    Heel veel 2de hands vind je niet voor Sony, toch niet in de mate van Canon en Nikon

    Maar wie goed zoekt die vindt wel wat...beetje geduld en je kan proberen op volgende site's:


    De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.



    BD zelf

    en dan soms de ebay en andere

    Comment


    • #3
      Re: occasie lenzen sony alpha 330

      Ik ga er vanuit dat je weet dat ook alle Minolta AF lenzen op je Sony passen? Dat maakt het aanbod toch al wat groter.
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: occasie lenzen sony alpha 330

        Ik heb zelf ook wat zitten rondzoeken, maar wat mij het meeste afschrikt is dat er geen garantie meer op zit meestal.

        Niet dat ik die mensen niet zou vertrouwen, maar ik ken mezelf (Iets met Murphy ofzo )
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #5
          Re: occasie lenzen sony alpha 330

          Oorspronkelijk geplaatst door siciliano Bekijk bericht
          wie kan mij zeggen waar ik occasie lenzen kan vinden voor mijn sony alpha 330,ik zie op internet enkel maar occasie's voor nikon en canon , weet iemand een goede site of misschien iemand die dit verkoopt ??? ik zou een 200mm lens willen hebben
          Bedoel je een vaste 200mm, of het bereik tot 200mm...
          Anders zoek even de beruchte beercan 70-210 mm van Minolta...vaste 4
          http://www.dyxum.com/lenses/detail.asp?IDLens=48

          En mag het wat meer zijn, dan is zeker de Tamron 70-200mm 2.8
          http://www.dyxum.com/lenses/detail.asp?IDLens=381te overwegen, ik werk(te)met beiden, momenteel met de Tamron! Prima prijs / kwaliteit.

          Succes met t zoeken.

          Comment


          • #6
            Re: occasie lenzen sony alpha 330

            Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
            Ik heb zelf ook wat zitten rondzoeken, maar wat mij het meeste afschrikt is dat er geen garantie meer op zit meestal.

            Niet dat ik die mensen niet zou vertrouwen, maar ik ken mezelf (Iets met Murphy ofzo )
            de oudere minolta lenzen gaan in het algemeen voor hele redelijke prijzen weg, een goede beercan 70-210 f/4 zal ongeveer tussen de 150 en 180 euro kosten, en dan heb je een erg goed lensje. natuurlijk zit er op zo'n dingetje geen garantie meer, en loop je een klein risico dat er wat aan schort, maar over het algemeen zul je je er voor dat bedrag geen buil aan vallen. (enkele probleempjes die kunnen voorkomen zijn olie op de diafragmabladen, of wat fungus, maar over het algemeen zijn er zeer nette en goed onderhouden beercans te vinden. ondanks dat het een ouwetje is, is dit dingetje in staat om zeer nette prentjes af te leveren, ik gebruik hem nog zeer regelmatig, naast mijn 70-200 2.8

            natuurlijk staat er ook vele brol te koop op de diverse verkoopsites, maar je herkent het zo, zeker als je het type op www.dyxum.com gaat bekijken en de gebruikerservaringen er op naleest..

            succes!

            Comment

            Working...
            X