Vanaf vandaag heeft Canon een nieuwe Cashbackactie gestart. Bij aankoop van een Canon EOS 450D of 500D ontvangt u na inzending van de streepjescode en de aankoopbon € 66,- terug op uw bankrekening.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
€ 66,- Cashback op een EOS 450D en 500D
Collapse
X
-
-
Re: € 66,- Cashback op een EOS 450D en 500D
Is daar al iets online van te vinden ... op canon.be vind ik er in elk geval niets van terug.
Is er nog cashback op lenzen ook zoals vroeger ?
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Oorspronkelijk geplaatst door hido Bekijk berichtwaarschijnlijk enkel in nederland
momenteel geeft canon in sommige media markten gratis een geheugenkaart bij tww 69 euro en een statief of tas tww 18 euro
Voor de cashback de streepjescode en de faktuur opzenden en binnen 3 tot 4 weken staat het geld op de rekening
De Cashback is enkel geldig indien u het toestel bij de deelnemende zaken heeft aangekocht.Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
-
Dag,
ik kocht dit weekend een Canon 500D, dus zeer geïnteresseerd, maar kan je de link doormailen van de actie of adres. Vindt dit niet terug bij Canon België of nederland.
Of moet ik zelf naar de winkel waar ik hem kocht hier in Gent?
Thanks!
Comment
-
-
Enkel voor aankoop in UK en onze Ierland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hido Bekijk berichtals het enkel in deelnemende winkels is die bvb 670 euro vragen voor een 450 d,
dan lijkt de cashback actie mij weinig interessant te zijn ...
Een 500D Body komt op € 548,- en u ontvangt van Canon € 66,- op uw bankrekening Prijs is dan € 482,-Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
-
Canon UK stuurt enkel cheques voor niet UK residents. Om die cheque te innen, moet je al 18 EUR aan kosten te betalen. Dus veel blijft er niet over van je voordeel. Dus koop je beter je toestel in Belgie of Nederland (voor de garantie). In Engeland is het maar 1 jaar garantie.
Comment
Comment