Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gezocht voor panasonic dmc fz28

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulp gezocht voor panasonic dmc fz28

    hallo iedereen,
    ik ben hier nieuw op deze forum. ik ben onlangs begonnen met een beginnerscursus digitale fotografie in arendonk.
    het is best wel leuk daar en we hebben al heel wat geleerd.
    mijn vraag is wie van jullie is ook in het bezit van een panasonic lumix dmc fz28?
    het zou wel leuk zijn om wat tips en advies te krijgen van dit toestel.
    hopelijk is er iemand met zo een camera.
    groetjes inge
    Last edited by inga11; 22 november 2009, 18:50.

  • #2
    Re: panasonic dmc fz28

    Mijn man heeft deze toestelletje. Ik heb enkele foto's hiermee gemaakt. Voor landschappen is die echt niet slecht, zolang jij niet al te groot af wilt drukken. De interne processing van de toestel geeft een plezierige beeld met goede detail zowel in lucht als grond. Voor macro en vooral voor insecten is het irritant. De toestel neemt veel te lang om beesje in focus te krijgen en jij heb ook last van de shutterlag. Misschien is er met oefening en creativiteit is er een manier om hieromheen te werken, maar ik ging naar 10 minuten terug naar mijn refelex. Portretten ga wel bij goede licht maar wederom dat het erg lastig is om een precieze moment te vangen bij candids vanwege de shutterlag.

    In kort een handige cameratje om mee te nemen als gewicht een probleem is.

    Update: Sorry ik heb jouw mail niet goed gelezen de eerste keer. Ik zie nu dat jij die camera al heb en gebruikers ervaringen zoekt. Misschien kan jij hier wat vinden.

    .
    Last edited by Helen; 21 november 2009, 16:28.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

    Comment

    Working...
    X