Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nikon D5000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De nikon D5000

http://www.digitalstreet.nl/product_...ducts_id=14473
    => 2 jaar

http://www.cameranu.nl/artikel/55223...300s_Body.html
    => 2 jaar

Comment

Toch 2 jaar...staat apart vermeld bij het artikel... overheen gekeken !
      Fuji X - Less became more

Comment

ik heb n mail terug gestuurd met : dit is te duur voor mij. & wat is de prijs voor de D3000?

ik kreeg een grappig mailtje terug.

Ik heb goed nieuws voor u:
        De nikon D5000 met 18-105 is in prijs verlaagt en kost nog slechts 779€
        De nikon D3000 met 18-105 is 599€

ineens in prijs gezakt? zou wel heel toevallig zijn
        maar ik ben nog bij fotowinkels in de buurt aant rondkijken.. ga nu overal de prijs is vergelijken. ( nu ben ik wel aant twijfelen voor de D3000 of de D5000 )
        Nikon D90 + grip - Nikon D5000 +grip - AF-S NIKKOR 18-105mm f/3.5-5.6G - nikon SB-600

Comment

Zo zie je wel dat met een beetje rond te zien er wel goedkopere alternatieven zijn...
          Eerlijk gezegd is die plotselinge 'spontane' prijsverlaging van je fotowinkel niet echt iets wat mij veel vertrouwen in boezemt.
          Nikon Df

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rvrysen Bekijk bericht
            Toch 2 jaar...staat apart vermeld bij het artikel... overheen gekeken !
            Is het niet zo dat alle gebruiksproducten in de EU 2 jaar garantie moeten krijgen? Ik weet heel zeker dat de EU die regel al heeft ingevoerd, het kan natuurlijk wel dat sommige landen trager zijn met de "lokale" invoer van die regel...

En ik dacht trouwens dat ook de garantie van Nikon wereldwijd geldig is... maar daar kan ik me in vergissen...

Gr Geert

Comment

Die winkel doet die prijsverlaging nu waarschijnlijk als tegemoetkoming omdat ie graag wil verkopen en toch nog enig vertrouwen van de klant voelt.

Beter verkopen voor net iets minder, dan helemaal niets verkopen hè! ;-)

Comment

Oeps dubbelpost...

Comment

Ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Ik ben eigenlijk zonder nadenken aan Canon begonnen, omdat ik een leuk tweedehands DSLR van Canon kopen. Als je eenmaal begint bij een merk en je "uitzet" aan objectieven en flitsers hebt opgebouwd, stap je niet zomaar meer over.
                  Hoe ben jij tot je keuze tot Nikon gekomen? Puur op advies van de verkoper? (Canon heeft net als Nikon natuurlijk goede camera's in alle prijsklasses, de een doet denk niet onder voor de ander) of door zelf eerst info te verzamelen?
                  Nogmaals, pure nieuwsgierigheid

Comment

Misschien wel leuk om hier een appart topic over te openen in Chitchat...

Ik maak er werk van!

Gr Geert

Update: voila, hierbij de link http://forum.belgiumdigital.com/f59/...tc-287662.html
                    Last edited by Galdie; 23 november 2009, 11:01.

Comment

Working...
                    X