Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkt Pelikan voor HP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Inkt Pelikan voor HP

Ik druk af en toe foto's af op mijn oude HP710c.
    Op HP Glossy fotopapier valt dit nog redelijk mee (als je niet méér gewoon bent ten minste).
    Moet mij een nieuwe kleuren cartridge aanschaffen. Heb tot nu tot steeds HP inkten gebruikt.
    Er staan nu echter Pelikan cartridges in de nieuwe folder van Makro.

Heeft iemand daar ervaringen mee (in het algemeen, niet per se voor de HP710C) ?
    De kleurenversie die ik nodig heb zou 24.80Euro kosten. Origineel HP kost die ca 42Euro.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Originally posted by Dama
    Ik druk af en toe foto's af op mijn oude HP710c.
    Op HP Glossy fotopapier valt dit nog redelijk mee (als je niet méér gewoon bent ten minste).
    Moet mij een nieuwe kleuren cartridge aanschaffen. Heb tot nu tot steeds HP inkten gebruikt.
    Er staan nu echter Pelikan cartridges in de nieuwe folder van Makro.

Heeft iemand daar ervaringen mee (in het algemeen, niet per se voor de HP710C) ?
    De kleurenversie die ik nodig heb zou 24.80Euro kosten. Origineel HP kost die ca 42Euro.
    Ben heel tevreden met Pelikan inkt in mijn Canon i850. Scheelt bijna de helft!!

Comment

gebruik ook dze inkt in mijn hp 930C. Merk geen verschil in resultaat maar wel in mijne portomenee !
      Vinnie

Comment

OK. Ik ben overtuigd.

Bedankt allebei voor de reacties !
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Ik wil die Pelikan cartridges ook wel eens proberen in combinatie met mijn Canon S900 printer. Weet iemand waar ik die on-line of in een winkel in de omgeving van Antwerpen/Mechelen/Gent kan kopen.

Groeten,
          Rudy
          Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Ze staan vanaf vandaag in aanbieding in de Makro.
            Originally posted by Rud
            Ik wil die Pelikan cartridges ook wel eens proberen in combinatie met mijn Canon S900 printer. Weet iemand waar ik die on-line of in een winkel in de omgeving van Antwerpen/Mechelen/Gent kan kopen.

Groeten,
            Rudy
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Dank voor je reply Dama. In de folder kan ik enkel cartridges vinden voor HP printers, zouden ze in de makro ook Pelikan cartridges hebben voor Canon printers (S900)? Indien ja, kent dan iemand de prijs.

Groetjes,
              Rudy

Comment

Originally posted by Rud
                Dank voor je reply Dama. In de folder kan ik enkel cartridges vinden voor HP printers, zouden ze in de makro ook Pelikan cartridges hebben voor Canon printers (S900)? Indien ja, kent dan iemand de prijs.

Groetjes,
                Rudy
                Of ze daar de Pelikan cardridges voor jouw printer hebben weet ik niet, maar ze bestaan wel. In Nederland worden ze onder andere bij de Vobis winkelketen verkocht.
                Ik weet niet of Vobis ook in Belgie zit.

Comment

Tot een aantal jaar geleden was er een Vobis winkel in Antwerpen maar deze is niet meer

Groetjes,
                  Rudy

Comment

Rud,
                    ik ben er de HP versie gaan halen deze avond.
                    Ze hebben er idd ook de Epson en Canon cartridges.
                    HP heeft een gele band op het doosje, Epson blauw en Canon Rood.
                    Prijs tussen 25-35€ naargelang model.
                    Originally posted by Rud

Groetjes,
                    Rudy
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

Comment

Dank je voor de info Dama. Ik woon namelijk een eind van de Makro en nu weet ik zeker dat ik niet voor niets naar daar ga.

Groetjes,
                      Rudy

Comment

Working...
                      X