Ik ben momenteel met verlof op Fuerteventura en een D700 kost hier 1200 euro! Is dit wel te betrouwen? Hoe zit het met de garantie? Bedankt voor jullie reactie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nikon d700 nieuw voor 1200 euro
Collapse
X
-
-
Re: nikon d700 nieuw voor 1200 euro
Ik heb nog nooit gehoord van namaak D700, maar wel van een doos met baksteen terwijl je erbij stond dat er een camera ingepakt werd in die contreiën Garantie wordt gegeven door de winkel.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Nikon Bekijk berichtIk ben momenteel met verlof op Fuerteventura en een D700 kost hier 1200 euro! Is dit wel te betrouwen? Hoe zit het met de garantie? Bedankt voor jullie reactie.
En vertrouwen je hebt deze toch in handen?My favo; David Lachapelle
Comment
-
Laat me raden dat het in zo een winkeltje is met oosterse types achter den toog, die hebben mij ook al eens proberen me op te lichten, veel plezier en laat uw vacantie niet verknoeien.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtHet is toch gewoon Spanje of niet?
Hoe het allemaal in elkaar zit weet ik ook niet juistMy favo; David Lachapelle
Comment
-
-
Hoi,
Europa is één...
Dus, ergens binnen de Eu btw betalen, dan hoef je dat niet meer in je eigen land.
Garantie is óók Europees.
Ik heb enkele jaren terug m'n cam in Engeland gekocht...
met garantie in Nederland...
Blijft oppassen voor eerder benoemde steen ... ook tegen je aardig hoofdje...
Succes en prettige vakantie
Adrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk berichtHoi,
Europa is één...
Dus, ergens binnen de Eu btw betalen, dan hoef je dat niet meer in je eigen land.
Garantie is óók Europees.
Ik heb enkele jaren terug m'n cam in Engeland gekocht...
met garantie in Nederland...
Blijft oppassen voor eerder benoemde steen ... ook tegen je aardig hoofdje...
Succes en prettige vakantie
Adrie
Garantie valt weg. Ik heb daar ooit eens een Nikon SB-24 flitser gekocht. Was aan de helft van de prijs. Toen ik achter garantiepapieren vroeg, vertelde de verkoper mij dat ik dan evengoed in België kon kopen, omdat deze toestellen (met garantie) via andere invoerders gaan...
Je moet zelf maar de conclusie trekken, maar bij zo'n toestel zou ik toch liever echte garantie hebben en dan koop ik wel in België/Nederland.
Trouwens bij Nikon geldt bijvoorbeeld dat een toestel in België aankgekocht door een Belgische inwoner, gewoon hersteld kan worden als je bijvoorbeeld in Amerika op reis bent en daar de herstelling wilt laten uitvoeren. Een toestel gekocht op de Canarische eilanden of in Amerika, wordt niet hersteld in Amerika...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Nikon Bekijk berichtIs dit wel te betrouwen? Hoe zit het met de garantie?
- niet te betrouwen
- nul garantie
als het te mooi is om waar te zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtLaat me raden dat het in zo een winkeltje is met oosterse types achter den toog, die hebben mij ook al eens proberen me op te lichten, veel plezier en laat uw vacantie niet verknoeien.
Dus ik heb het onzekere voor het zekere genomen en hem vriendelijk bedankt. Ik koop dus alleen nog in Belgie of Nederland.
Mijn vakantie was super, welisaar heb ik al mijn foto's maar met de D300 genomen...
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belsion Bekijk berichtDenkt niet dat de garantie onder de EU(2j) valt ook oppassen met de douane.
En vertrouwen je hebt deze toch in handen?
hang hem gewoon aan je nek als je van de vlieger stapt.
1200€ is een zotte prijs, het risico neem je zelf. Er is ook een kans dat er niets mis mee is. Spreek eens wat locals aan over het winkeltje in kwestie.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Comment