Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

school: compact camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • school: compact camera

    Ik ben op zoek naar een degelijk toestel dat alle leerkrachten vlot kunnen gebruiken.
    Toestel moet:
    - aa batterijen hebben
    - gemakkelijk in gebruik
    Prijs rond de 150 euro
    iemand raad?
    Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

  • #2
    Re: school: compact camera

    Oei oei oei, een toestel voor leerkrachten?
    Dan denk ik aan deze.

    Naar nu even serieus. Ik heb even volgende camera mogen gebruiken en vond het toch een gemakkelijk te gebruiken toestel en blijkt inderdaad met AA batterijen te kunnen werken.
    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

    Comment


    • #3
      Re: school: compact camera

      ik denk eerder aan een goede Bridge-camera met redelijk wat zoom.
      Maandag zag ik in een klas een toestel dat achteraan de klas stond en foto's nam die onmiddellijk werden doorgestuurd naar een ziek kind thuis (actie wordt "Bednet" genoemd). De Webcam volstond niet, het fototoestel wel. De foto'svan het klasbord zijn zo perfect te zien thuis, mits dus wat zoom.

      Dus iets in de genre van Canon Powershot SX10 IS (ongeveer 330 €). Dit dient ook voor de vele schoolse aktiviteiten.

      R
      Last edited by Reginald Dwight; 8 oktober 2009, 15:01.
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

      Comment


      • #4
        Re: school: compact camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        Oei oei oei, een toestel voor leerkrachten?
        Dan denk ik aan deze.

        Naar nu even serieus. Ik heb even volgende camera mogen gebruiken en vond het toch een gemakkelijk te gebruiken toestel en blijkt inderdaad met AA batterijen te kunnen werken.
        http://www.artencraft.be/TheDigitalE...8/default.aspx
        Kan ik mij bij aansluiten! Heeft toch ook al een 4X optische zoom.
        http://users.telenet.be/patric/

        Comment


        • #5
          Re: school: compact camera

          bedankt
          ik zal er eens naar rondkijken
          Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

          Comment


          • #6
            Re: school: compact camera

            Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
            ik denk eerder aan een goede Bridge-camera met redelijk wat zoom.
            Maandag zag ik in een klas een toestel dat achteraan de klas stond en foto's nam die onmiddellijk werden doorgestuurd naar een ziek kind thuis (actie wordt "Bednet" genoemd). De Webcam volstond niet, het fototoestel wel. De foto'svan het klasbord zijn zo perfect te zien thuis, mits dus wat zoom.

            Dus iets in de genre van Canon Powershot SX10 IS (ongeveer 330 €). Dit dient ook voor de vele schoolse aktiviteiten.

            R
            Jamaar, je hebt het nu over een toestel die meer als het dubbele kost als wat de TS voorsteld. Het is altijd leuk te weten dat er leukere toestellen zijn maar als €150 het budget is dan zit je €330 er toch heel ruim over.

            Comment


            • #7
              Re: school: compact camera

              Via Kieskeurig kun je toch al een bepaalde selectie maken.
              HIER heb ik slechts twee criteria gebruikt, nl. < € 150 en voeding=batterijen. Dat laatste specificeert natuurlijk niet direct AA-batterijen, maar 't is toch al een indicatie. Resultaat: 136 toestellen beantwoorden aan die criteria.
              Ik zou zeggen: maak jouw keuze (2-3 modellen), en kom dan terug op het forum, ofwel met een Zoek-opdracht, ofwel met je vragen, om de uiteindelijke knoop door te hakken.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment

              Working...
              X