Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen Nikon D90 met 16-85 mm en 70-300 mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijzen Nikon D90 met 16-85 mm en 70-300 mm

Zijn er mensen uit de regio West- of Oost-Vlaandereren die deze kit hebben aangekocht ... en zoja ... waar en voor welke prijs ? Deze kit is niet overal verkrijgbaar, meestal gaat he om de 18-105 mm die bijgevoegd is.

Artencraft uit Gent is voorlopig de beste qua prijs (1.629€). Iemand weet van een betere prijs ?

Alvast dank.

D
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: Prijzen Nikon D90 met 16-85 mm en 70-300 mm

Waarom moet het een kit zijn ?
    je kan de body en twee lenzen toch perfect los kopen (daar waar de prijs het beste is)
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Waarom moet het een kit zijn ?
      je kan de body en twee lenzen toch perfect los kopen (daar waar de prijs het beste is)
      idd
      vb D90 Body
      bij konijn = €732,10
      bij art = €889
      voordeel = 156,9

Nadeel garantie bij verschillende dealers, maar kan je centen besparen.
      My favo; David Lachapelle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belsion Bekijk bericht
        idd
        vb D90 Body
        bij konijn = €732,10
        bij art = €889
        voordeel = 156,9

Nadeel garantie bij verschillende dealers, maar kan je centen besparen.
        Ja maar bij Art&Craft kit € 1629 bij Konijn:
        Nikon D90 Body € 732,10
        Nikkor AF-S 16-85mm DX f/3.5-5.6 G ED VR € 537,89
        Nikkor AF-S 70-300mm F 4.5-5.6 G IF VR € 385,37
        Totaal bij Konijn 1655,36...... duurder dan de kit bij Art&Craft (en Art&Craft is wat dichter bij West-Vlaanderen ).

Comment

Kijk es bij digicamshop. Heb daar erg goeie ervaringen mee. Goedkoopste prijs (meestal), gratis verzending en (echt !) geleverd de dag nadien ! Dus echt nettoprijzen en geen verplaatsingskosten.

nolfinarium
          groetjes,
          nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
          fotosite: www.nolfinarium.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
            Ja maar ...... ).
            Je lees niet er staat koop bij die dit en bij die dat.
            En voor meer dan €100 laat ik het me toch gewoon verzenden bespaar je nog.

Kijk eens naar alles afzonderlijk en stel dan eens samen van verschillende shops dan zal je prijsverschil zien

[edit]vergeet niet de verzendingskosten bij alles te rekenen voor je totaal prijs, maar denk dat de prijzen overal een beetje overeen komen[/edit]
            Last edited by belsion; 5 oktober 2009, 09:48.
            My favo; David Lachapelle

Comment

het pakketje is bij Artencraft het goekoopst. Het toestel zelf wil ik kopen in een echte winkel, dat is van te groot belang. Gewoon om na te zien dat hij krasvrij en dat hij niet uit de etalage komt.

De flitser Sb600, de 50 mm f1.8 en de 35 mm f1.8 zou ik bestellen bij Konijnenberg en laten opsturen. De prijsverschillen zijn enorm ten voordele van fotokonijnenberg.

Natuurlijk kan het zijn dat Artencraft gewoon de body samenstelt met de lenzen en zo wat korting geeft. Dat doet er niet toe.

D
              Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

U spreekt over Artencraft uit Gent ,Wel ik heb daar mijnen d90 gekocht,lekker dicht bij.
                Want voor het prijsverschil bij konijn kon ik die verplaatsing niet doen,en als hij dan eens in garantie moet(hopelijk niet)dan ben je gelemaal de klos.
                Het is mijn tweede toestel dat ik er koop ,en een goede servic en je moogt daar ook inlichtingen vragen.Ze hebben daar ook veel in huis.Onlangs vertelde mij iemand dat ze hun prijzen afstellen op konijn,juist dat het de moeite niet loond om de verplaatsing naar de andere kant van het land te doen (is meschien wel ver gezocht denk ik)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                  het pakketje is bij Artencraft het goekoopst. Het toestel zelf wil ik kopen in een echte winkel, dat is van te groot belang. Gewoon om na te zien dat hij krasvrij en dat hij niet uit de etalage komt.

De flitser Sb600, de 50 mm f1.8 en de 35 mm f1.8 zou ik bestellen bij Konijnenberg en laten opsturen. De prijsverschillen zijn enorm ten voordele van fotokonijnenberg.

Natuurlijk kan het zijn dat Artencraft gewoon de body samenstelt met de lenzen en zo wat korting geeft. Dat doet er niet toe.

D
                  Bij Artencraft als je alles samen koopt gaat er nog wel een degelijke som af
                  En de came'ra komt uit de doos waar u bij bent
                  Veel aankoopplezier gewenst (dat
                  is toch altijd een beetje feest he)
                  Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tibbo Bekijk bericht
                    Bij Artencraft als je alles samen koopt gaat er nog wel een degelijke som af
                    Jij gaat er vanuit dat dit een algemene regel bij A&C is !
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                      Jij gaat er vanuit dat dit een algemene regel bij A&C is !
                      Het staat niet op papier of in de folders (de toestellen kosten ook soms minder of in de folder).
                      Wat je er bij koopt bij de camera gaat er een zeker percent af en dat hangt af van de hoogte van de prijs mijn gedacht;

Comment

Is dat alleen bij A&C of ook bij konijn? Die ligt voor mij weer dichter...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                          Zijn er mensen uit de regio West- of Oost-Vlaandereren die deze kit hebben aangekocht ... en zoja ... waar en voor welke prijs ? Deze kit is niet overal verkrijgbaar, meestal gaat he om de 18-105 mm die bijgevoegd is.

Artencraft uit Gent is voorlopig de beste qua prijs (1.629€). Iemand weet van een betere prijs ?

Alvast dank.

D
                          Hedenochtend naar Konijn geweest om een losse 18-105mm te gaan halen
                          even moeten wachten en wat rondgekeken...

Body D90 € 729.=
                          18-105 mm € 202.74 = samen €931.74 goedkoop toch !!!

gr. J@siu !!!
                          >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Indigo Bekijk bericht
                            Is dat alleen bij A&C of ook bij konijn? Die ligt voor mij weer dichter...
                            Als konijn dichter is zal dat dan wel goedkoopst uitkomen denk ik

Comment

Hoi,

Ik heb mijn toestel (D90 + 16-85 mm kitlens) bij A&C gekocht.

Reden ervoor : als er iets moet gebeuren, defect of een reiniging, wil ik bij een winkel in mijn regio terecht kunnen.

Of ik daarom alle toekomstige spullen ook daar zal kopen, weet ik nog niet aangezien de prijzen inderdaad nogal kunnen verschillen tussen de verschillende winkels.

Digicamshop lijkt me behoorlijk interessant, ook Studio73. Beiden rekenen geen extra kosten voor het gebruik van kredietkaarten. Dat doen A&C (1.5%) en Konijn (2%) wel.

Just my 2 cents.
                              Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Working...
                              X