Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3000 - Krefel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D3000 - Krefel

Ik zag in het boekje van krefel de NIKON D3000 18/55 500€

nu staat op de site ook een NIKON D3000 18/55VR voor 550€ ..
    is het de moeite om die 50€ meer te geven ? & waarom?

& is deze goed genoeg voor een beginner?

bedankt xx
    Nikon D90 + grip - Nikon D5000 +grip - AF-S NIKKOR 18-105mm f/3.5-5.6G - nikon SB-600

Re: Krefel

Hier 489euro met VR
    Persoonlijk denk ik dat de VR wel de moeite is voor die kleine meerprijs.
    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
      Hier 489euro met VR
      Persoonlijk denk ik dat de VR wel de moeite is voor die kleine meerprijs.
      En je krijgt er bij Rubens bovendien nog een 8GB geheugenkaart, en een reinigingssetje bij voor die prijs.
      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

krefel zou ik laten schieten
        mogelijks is hun aanbieding maar in 1 vestiging te vinden in 2 exemplaren
        ( 2 exemplaren in belgie dus )

Comment

ah ok, het moet ook niet van krefel zijn..

deze dan.. is dit een degelijke beginnerscamera?
          ik wil gewoon drek een 'goeie' camera kopen.. moet niet perfect zijn ( ben ook maar n beginner )

xx
          Nikon D90 + grip - Nikon D5000 +grip - AF-S NIKKOR 18-105mm f/3.5-5.6G - nikon SB-600

Comment

Naart schijnt zou de 1000D van canon beter zijn dan de Nikon qua ruis enz..

Comment

er is mss iets wat ik nog niet gezegt heb, en dat is dat ik graag een nikon wil.
              Al een paar mensen zeiden dat ik door voor moest gaan, en ik heb al met 2 effe mogen spelen, en ik vond ze wel fijn in de hand liggen. één daarvan was de D90.. deze vond ik wel iets te groot voor mij. ook qua prijs

ik heb overal al rondgekeken, ook op dit forum.. maar ik kom er nog niet aan uit welke de beste voor mij zou zijn.

mijn budget is ongeveer rond de 500 / 600 €

xx

Comment

Ik zou zeggen een D80 maar is de voorganger van de D90 en als die je niet echt in de hand ligt. misschien een D60 of D70 of een D40?
                Ik zou als beginner nooit een camera kopen bij een multimedia zaak zoals krefel, mediamarket,macro,... . Bij een fotospeciaalzaak kan je toch sneller terecht met specifieke vragen omtrent het toestel, als er iets mis is,...
                Last edited by Lies MX; 5 oktober 2009, 09:51.
                Racing Pics
                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

nu heb k hier vandaag de D90 liggen van n vriend.. & nu na een tijdje vast te hebben ligt die mij eigenlijk toch wel goed.. ik was een kleiner model van mijn nonkel gewent denk ik.
                  maar, hij blijft toch te duur voor mij.
                  nu heb k op internet vanalles over de D80 gezocht, en ze zegge vaak dat de D40 zeker zo goed is

xx

Comment

Ik vermoed dat net zoals de D60 de D40 geen ingebouwde focusmotor heeft (corrigeer me als ik fout ben) en dat vind ik toch wel een verschil met de D80.
                    Een kameraad van me is begonnen met een D40 en heeft toch ook gauw de overstap gemaakt naar een D80. Des te meer je leert des te meer je ook verwacht van je toestel en daar in voldeed voor hem de D40 niet meer.
                    Racing Pics
                    Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Re: Nikon D3000 - Krefel

D40 en D60 inderdaad geen ingebouwde focusmotor in de body. Daarom kun je enkel werken met objectieven waar een focusmotor inzit (tenminste als je autofocus wenst).
                      Bij Nikon zijn dit de objectieven met code AF-S.

D40 is een goed instapmodel , maar ik vermoed dat je deze niet meer zal vinden in de shops. Tweedehands zal wel geen probleem zijn ...

greetz
                      Cheeta
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

Comment

Working...
                      X