Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben van plan een Nikon D700 te bestellen. Momenteel lijkt Cameranu de beste voorwaarden te bieden: 1895 euro.
Of is er toch iemand die hem goedkoper weet staan ?
Bij foka.nl kost body €1.893,00.
Bij camera.nl € 1.893,00
Bij topdeals.nl €1,894.40
Bij fotobooms.nl idem €1895
Ze hebben ongeveer dezelfde prijs
Kon niet uitmaken of je die ging bestellen of zelf afhalen, zodoende heb je meer adressen.
Ik maak denk ik geen winst met af te halen.
Prijzen zijn inderdaad allemaal vrijwel identiek.
Portkosten vallen te bekijken en mogelijkheid om naar België te versturen, wat vreemd genoeg ook niet altijd mogelijk is.
Bedankt voor de reactie
Pas tegenwoordig wel op met parallel import, Nikon is bezig deze grondig uit te pluizen, dat weet ik uit goede bron, en als je zo een toestel hebt, kan je garantie vergeten, Cameranu staat ervoor bekend, nogal wat zelf ingevoerde producten te verkopen.
Dan liever eentje uit België met een Benelux invoerkaart, met een degelijke garantie van twee jaar.
Cameranu staat ervoor bekend, nogal wat zelf ingevoerde producten te verkopen
Hoe kom je aan die wijsheid Demeyereg?
Koop bijna al m'n spullen bij cameranu uit Urk omdat ze voor mij lekker dichtbij zitten en een prettige winkel hebben. Heb al verschillende keren de garantie nodig gehad (oa D700) en ben altijd zeer goed geholpen door hun als tussenpersoon naar Nikon Beverwijk.
Komt nog bij dat ze sinds kort ook 2 jaar garantie geven aan me voor alle canon en nikon artikelen wat ik bij andere nederlandse winkels nog niet heb gehoord.
Zou zelf die D700 kopen bij een winkeladres die niet te ver van je verwijderd is en een goede prijs geeft....
Hoe kom je aan die wijsheid Demeyereg?
Koop bijna al m'n spullen bij cameranu uit Urk omdat ze voor mij lekker dichtbij zitten en een prettige winkel hebben. Heb al verschillende keren de garantie nodig gehad (oa D700) en ben altijd zeer goed geholpen door hun als tussenpersoon naar Nikon Beverwijk.
Komt nog bij dat ze sinds kort ook 2 jaar garantie geven aan me voor alle canon en nikon artikelen wat ik bij andere nederlandse winkels nog niet heb gehoord.
Zou zelf die D700 kopen bij een winkeladres die niet te ver van je verwijderd is en een goede prijs geeft....
Groetjes Edwin
Hoe ik aan die wijsheid kom, omdat ik er zelf ooit een Nikon D2H heb gekocht, ten eerste kon ik het reeds weten omdat er geen nederlandstalige handleiding bijzat.
Toen ik buiten garantie het gekende lichtmeterprobleem kreeg, (waar een onvoorwaardelijke garantie op stond, vanwege een constructiefout) wilden ze deze bij Procirep in eerste instantie niet herstellen (ingevoerd toestel zegden ze mij)
Hoe je het ook kan weten bij een Boddy, probeer hem maar eens te registreren op de Nikon site, lukt niet. (dit lukt wel met ingevoerde objectieven).
Grootste probleem hier tegenwoordig in België is voor de verkopers, als een dealer wordt betrapt op parallel import, is hij meteen zijn dealerschap kwijt, waar de klant nadien terug het slachtoffer van is.
Geef mij maar een duidelijk benelux invoerbewijs met 2 jaar wettelijke garantie, daar betaal ik graag 100€ méér voor.
Vroeger had Cameranu bij veel artikelen twee prijzen staan, invoer en (via Nederland) dat zie ik er niet meer staan, wie er wil kopen, voor mij geen probleem, maar sta er in ieder geval op dat het een BELUX toestel is.
Pas tegenwoordig wel op met parallel import, Nikon is bezig deze grondig uit te pluizen, dat weet ik uit goede bron, en als je zo een toestel hebt, kan je garantie vergeten, Cameranu staat ervoor bekend, nogal wat zelf ingevoerde producten te verkopen.
Waar haal je dat ??? Ik heb de laatste 2 jaar er een 1D3 en een Nijon D300 en verschillende lenzen gekocht, allen Europese modellen, het staat trouwens bij al hun artikelen duidelijk bij.
Ik zou toch maar oppassen met een firma door het slijk te halen als er niets van aan is ...
Vroeger had Cameranu bij veel artikelen twee prijzen staan, invoer en (via Nederland) dat zie ik er niet meer staan, wie er wil kopen, voor mij geen probleem, maar sta er in ieder geval op dat het een BELUX toestel is.
Groetjes Geert.
Nu idd niet meer simpelweg omdat ze niet anders kunnen, de cameraproducenten zijn blijkbaar een beetje jacht aan het houden tov zo’n winkeliers :
Waar haal je dat ??? Ik heb de laatste 2 jaar er een 1D3 en een Nijon D300 en verschillende lenzen gekocht, allen Europese modellen, het staat trouwens bij al hun artikelen duidelijk bij.
Ik zou toch maar oppassen met een firma door het slijk te halen als er niets van aan is ...
Waar ik dat haal, lees #6, ik had er een vriend advocaat bij nodig om dat toestel hersteld te krijgen.
En lees ook eens #9 Wimpy, zo zie je dat ik hier geen onzin vertel.
Hopelijk dat daar een einde aan gekomen is, want ik had er in ieder geval een hoop miserie mee.
Gelukkig proberen ze aan deze praktijken een einde te maken, want bij eventueel defect aan zo een toestel kan het je veel miserie besparen, dan doen ze alsof hun neus bloed.
Wie er zelf voor kiest een toestel uit Azië of Amerika mee te brengen, die weet wat eventueel de problemen kunnen zijn, maar daar hebben ze dan ook zelf voor gekozen.
Comment