Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Filmpje met de 7D geschoten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Filmpje met de 7D geschoten
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDas echt goede kwaliteit die 7D filmfunctie.
MAar ik blijf er bij...Koop dan een CAM...
Comment
-
het was niet mijn bedoeling om weerom die nutteloze discussie aan te slingeren over het wel of niet nuttig zijn van deze functie, alleen even laten zien wat voor mogelijkheden dit bied voor diegene die WEL deze functie zien zitten.Mijn beste Foto moek nog trekke.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk berichthopelijk lag het niet aan verbinding maar komt precies nie vlot over .
de kleuren zijn super .
en hoe bevalt het toestel over de gehele lijn .
filmpje is niet van mij jammer genoeg, zou best eens daar willen kijken op zo een kermis.Mijn beste Foto moek nog trekke.
Comment
-
Ik vind het in elk geval schitterend dat je met een dergelijke camera ook af en toe eens een filmpje kan maken.
Ik ben fotograaf, dus zie ik niet het nut van een extra video camera te kopen, maar als ik met de (toch wel dure) lenzen die ik al heb op een 7D zo'n beelden kan maken ben ik al tevreden (mijn PC zal minder tevreden zijn met de verwerking vrees ik )
Gebruik je het niet ook goed, maar het feit dat je het kan gebruiken als je wilt vind ik prima, ik twijfel momenteel serieus tussen een 5dII of een 7d als vervanger voor mijn 40D ...
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Ik snap al die heisa niet over het aanwezig zijn van een videofunctie in een dslr. Leer er mee leven, er zal enkel meer integratie zijn. Ik heb 2 kids en het is leuk om af en toe filmpjes te kunnen maken. Langer filmen dan een minuutje is zelden nodig om de mensen later niet te vervelen met urenlange opnames van nutteloze dingen. Als ik sommige met zo'n Cam bezig zie, die blijven gewoon filmen hé, alles wat er op hun pad komt. Interessant als je daar moet naar kijken. Oldskool zo'n cam! Voilà :-)
Comment
-
moeilijk te zien of beweging goed weergegeven wordt, stotterd nu en dan, maar dit kan door slechte nabewerking of slechte link komen. Verder ziet de kwaliteit er zeer degelijk uit.
Is volgens mij mooi meegenomen als je dit er zomaar bij krijgt.
Met fototoestellen kun je nu filmen en met filmcamera's foto opnames maken (8mp). Waar gaat de grens liggen in de toekomst ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk berichtIk snap al die heisa niet over het aanwezig zijn van een videofunctie in een dslr. Leer er mee leven, er zal enkel meer integratie zijn. Ik heb 2 kids en het is leuk om af en toe filmpjes te kunnen maken. Langer filmen dan een minuutje is zelden nodig om de mensen later niet te vervelen met urenlange opnames van nutteloze dingen. Als ik sommige met zo'n Cam bezig zie, die blijven gewoon filmen hé, alles wat er op hun pad komt. Interessant als je daar moet naar kijken. Oldskool zo'n cam! Voilà :-)Mijn website: http://www.michelpyck.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk berichtIk snap al die heisa niet over het aanwezig zijn van een videofunctie in een dslr. Leer er mee leven, er zal enkel meer integratie zijn. Ik heb 2 kids en het is leuk om af en toe filmpjes te kunnen maken. Langer filmen dan een minuutje is zelden nodig om de mensen later niet te vervelen met urenlange opnames van nutteloze dingen. Als ik sommige met zo'n Cam bezig zie, die blijven gewoon filmen hé, alles wat er op hun pad komt. Interessant als je daar moet naar kijken. Oldskool zo'n cam! Voilà :-)
Hier sluit ik me ook bij aan. Vroeger ging ik ook op reis en had ik op een uitstap mijn Dslr uitrusting bij en een videocamera. Nu had ik deze zomer enkel mijn DSLR uitrusting bij.
Als je de filmfunctie niet wil, dan je gebruik je hem niet he
Vind het filmpje in zeer goede kwaliteit, en bij mij komt het beeld niet schokkend over.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht... Vind het filmpje in zeer goede kwaliteit, en bij mij komt het beeld niet schokkend over.
Mooie beelden met natuurlijke kleuren.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
hewel, ik ben meer dan aangenaam verrast van deze keer... impressionante kwaliteit (hier komt het niet schokkerig over) en ik zit nochtans in het tegenstanderskamp (tot nu toe) en heb naast mijn DSLR ook nog een uit de kluiten gewassen camcorder. Tot nu toe had ik nog nooit iets gezien van een fototoestel die de kwaliteit van m'n camcorder kon evenaren maar door hetgeen ik nu gezien heb wil ik wel mijn mening eens herzien. Eerst eens zien of de filmfunctie bij de Nikon ook zo goed is, want ik ga nu niet direct van Nikon naar Canon stappen...da's effekes een brug te ver"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Bij mij geen problemen gehad met het afspelen. Dit is echt wel superkwaliteit voor een slr! En met moet ik toegeven dat ik nog niet eens de videofunctie van mijn 500D uitgeprobeerd heb, terwijl ik het toestel al 3 maanden heb... Nu, dat zal wel niet van die kwaliteit zijn zoals ik nu net gezien heb.
Comment
Comment