Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zien jullie daar ook altijd die reclame van die Olympus Pen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zien jullie daar ook altijd die reclame van die Olympus Pen

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
    Daarvoor gebruik ik gewoon mijn optische hoekzoeker
    voor over de menigte???
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

als je zoals de meeste fotografeert met de zon in je rug, zie je dan nog wel wat op zo'n schermpje?
      of is dat juist de oorzaak dat het zo vaak mislukt, omdat je een beter zicht hebt op het schermpje als je tegen de zon in fotografeert?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
        Alleen bij gebruik van een wat sterkere telelens lijkt het me moeilijker om het geheel stabiel vast te houden zonder de optionele zoeker of statief.
        Camera goed vooruitsteken, en de riem aanspannen rond je nek, kan ook helpen.
        Vergeet niet dat deze Pen-camera een beeldstabilisator heeft, die enkele stops vergeeft.

Mvg

Chris

Comment

Jammer dat de relatief goede standaardzoom de constructie heeft van een semi-compact (shuift uit, foei lelijk). En dan ook weer jammer dat de pancake lens optisch geen wereldwonder is....
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Jammer dat Olympus zijn tijd en geld wilt besteden aan zo'n specialekke ... van 849 € ?

D.
            Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
              Jammer dat Olympus zijn tijd en geld wilt besteden aan zo'n specialekke ... van 849 € ?

D.
              mwoah.... Dat weet ik zo nog net niet. Ik denk dat er zeker een markt is voor compacte camera's met verwisselbare lenzen. Denk maar eens aan straatfotografie e.d. En dergelijke fotografen zijn nu eigenlijk aangewezen op Leica, als ze zo'n compacte camera mét verwisselbare lenzen willen.... En als je de prijs tussen een M8 of M9 vergelijken met een Pen dan is die Pen toch wel een stuk goedkoper.... Nu weet ik best dat je deze camera's (en systemen) niet geheel met elkaar kunt vergelijken (ook kwalitatief) maar daar is het prijsverschil dan toch ook naar......
              www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
              X