Ik heb onlangs een Nikon Coolpix P90 gekocht de foto´s die buiten maak zijn ok maar voor de binnenfoto´s is het verschrikkelijk ik heb al alles geprobeerd, maar ik krijg de ruis niet weg. Ik ben ook terug in de winkel geweest en zij kunnen mij ook niet helpen spijtig van zo een toestel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon Coolpix P90
Collapse
X
-
-
Re: Nikon Coolpix P90
Bedoel je foto's binnen met flits of zonder flits?
Anders moet je eens een vb posten, zodat we kunnen zien wat er mis is.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
-
Re: Nikon Coolpix P90
Oorspronkelijk geplaatst door ludoc Bekijk berichtIk heb onlangs een Nikon Coolpix P90 gekocht de foto´s die buiten maak zijn ok maar voor de binnenfoto´s is het verschrikkelijk ik heb al alles geprobeerd, maar ik krijg de ruis niet weg. Ik ben ook terug in de winkel geweest en zij kunnen mij ook niet helpen spijtig van zo een toestel.
Ik vrees dat zoiets inherent is aan compacts en bridge cameras, vooral omwille van de (te?) kleine sensor, en dat je enkel de ruis beter onder controle hebt met een recente dSLR (spiegelreflex) met aangepast objectief. Ik heb zelf (naast mijn dSLR) een Powershot G9. Uitstekend toestel, maar je moet z'n beperkingen (presteert "minder" bij low-light conditions).BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment