Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 50D : geen voorraad ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon 50D : geen voorraad ?

Als ik kijk naarc topfoto en konijn, dan hebben beiden bijna of gewoonweg niets in voorraad van de 50D.

iemand enig idee hoe dit komt ?
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Re: canon 50D : geen voorraad ?

Nog nergens gelezen dat de 50D nu eenmaal geen topper is ? Het is wel een goed toestel, maar geen supertoestel. En daar heeft Dpreview veel schuld aan, terecht of niet. De winkeliers die ik ken nemen ook geen in voorraad, enkel op bestelling. Dit ten voordele van de Nikon D90 en D300.
    Spijtig voor Canon natuurlijk maar binnenkort komt de 60D, dat zal wel weer een kaskraker zijn.

D
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
      Nog nergens gelezen dat de 50D nu eenmaal geen topper is ? Het is wel een goed toestel, maar geen supertoestel. En daar heeft Dpreview veel schuld aan, terecht of niet. De winkeliers die ik ken nemen ook geen in voorraad, enkel op bestelling. Dit ten voordele van de Nikon D90 en D300.
      Spijtig voor Canon natuurlijk maar binnenkort komt de 60D, dat zal wel weer een kaskraker zijn.

D
      ik dacht er net aan om me er ééntje aan te schaffen.... kheb canon lenzen en flits liggen en kvond het qua budget een goede keuze +...
      Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX

Comment

D
        raar verhaal dit, heb mijn 50D nu drie maand en ik moet het eerste probleem nog tegenkomen. Op dpreview worden wel meer rare dingen geschreven, daar zitten een pak cowboys...

Comment

Het is wel een goed toestel, maar geen supertoestel. En daar heeft Dpreview veel schuld aan, terecht of niet.
          Maakt Dpreview deel uit van de ontwikkelafdeleing van Canon?
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Maakt Dpreview deel uit van de ontwikkelafdeleing van Canon?

Neen maar zij beïnvloeden de verkoop wel door positieve of minder positieve beoordelingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Neen maar zij beïnvloeden de verkoop wel door positieve of minder positieve beoordelingen.
              Het is wel een goed toestel, maar geen supertoestel.
              Beoordelingen veranderen de kwaliteit van een camera toch niet, hoogstens de beeldvorming over de camera.
              Last edited by hjanssen; 13 september 2009, 07:14.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Nog nergens gelezen dat de 50D nu eenmaal geen topper is ? Het is wel een goed toestel, maar geen supertoestel. D
                een toestel is even goed als de fotograaf die hem gebruikt...

te vaak wordt gedacht, dat net dat ene toestel of juist die ene lens de plaat zal opleveren waarop men zolang gewacht heeft...(al zeggen de fabrikanten natuurlijk dat je nu NET voor dat ene toestel moet gaan, of NET die ene lens.. ) as long as it sell's..vinden ze het allemaal wel goed..

zo werkt het dus niet...

er zijn fotografen die met een oud barrel uit het jaar 0 betere platen kunnen maken, dan iemand die met het nieuwste spul de ene na de andere mislukking produceert..

de 50d is gewoon een goed toestel, en in de handen van een goede fotograaf geeft dit ding ook gewoon goede resultaten..

iemand die geen snars van fotografie snapt, zal ook met het allerbeste en duurste toestel ter wereld baggerfoto's maken..

maar da's mijn mening..

Comment

...binnenkort komt de 60D, dat zal wel weer een kaskraker zijn.
                  Dat lijkt mij eigenlijk vrij onwaarschijnlijk nu de 7d er is.

Comment

Uit heel goede bron weet ik dat mensen die een toestel kopen in de klasse van de D50 in de fotozaak komen met uitgeprinte bladen van dpreview en ook cameralabs.com. Ze verwachten bevestiging van de verkooppunten.
                    Ik spreek niet uit over de kwaliteit van de D50, het gaat over de opinie van journalisten. Dpreview vermeldde fijntjes dat de D50 geen verbetering zou zijn tegenover zijn voorganger, de D40 (vooral de ruiswaarden). Daarvoor is hij zeker niet slecht.

Aan de andere kant, waar kan je nog een scherp en kritisch oordeel vinden ? Je zal altijd tegen iemand zijn benen schoppen. De vakbladen langshier zoals Zoom, Fotovideo, FD Fotografie, Focus durven geen kritiek geven. Anders zijn ze dierbare adverteerders voor volgende maand kwijt. De 500D en de D5000 komen zo in testen bijvoorbeeld uit op evenveel puntjes, heel toevallig ?

Canon ligt nu eventjes in de hoek waar de klappen vallen. Nikon kan nu eventjes profiteren van zijn underdogpositie als 2e grote speler. Straks kan het weer anders zijn.

De D50 heeft wel één grote verdienste. De grote megapixelrace lijkt eventjes bekoeld. Net als Sony met zijn Alpha 900 heeft Canon hier een stapje te ver willen gaan.
                    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

daar sta je dan,met canon lenzen en flitser.50d is er niet,40d ook niet,7d te duur en 500d te middenklasse....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                        daar sta je dan,met canon lenzen en flitser.50d is er niet,40d ook niet,7d te duur en 500d te middenklasse....
                        Bij bvb cameranu.nl gewoon op voorraad ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                          http://www.foto-express.nl/index.php 847 euro
                          http://www.kamera-express.nl/index.php?page=home 828 euro

Gewoon te verkrijgen hoor, ik ga er vanavond 1 tje halen voor 800 euro!

Veel plezier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Day-Walker Bekijk bericht
                            http://www.foto-express.nl/index.php 847 euro
                            http://www.kamera-express.nl/index.php?page=home 828 euro

Gewoon te verkrijgen hoor, ik ga er vanavond 1 tje halen voor 800 euro!

Veel plezier
                            dat laatste klinkt nog intressanter ?

Comment

bij artencraft is hij op stock Regio Gent en heb daar hele goeie ervaringen, ik heb daar mijn 24-70 F2.8 gekocht, en ga zeker terug naar ginder. Alle producten zijn canon-benelux gepasseerd en indien garantie nodig zal wachttijd korter zijn.
                              Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Working...
                              X