Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

profiel uploaden naar D300 lukt niet meer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• profiel uploaden naar D300 lukt niet meer

Hoi,

Ik ben wat aan het experimenteren met mijn D300 en Nikon Capture NX2. Het is me al gelukt een profiel aan te maken in picture controle en up te loaden naar mijn camera en daarna via 'beeldinstelling beheren' dit profiel bij mijn beeldinstellingen te voegen.
    Nu lukt dit me niet meer :-( Na upload zegt mijn camera 'geheugenkaart bevat geen beeldinstellingbestand' nadat ik heb gekozen voor kopiëren naar camera in laden/opslaan onder beeldinstellingen beheren.
    Als ik op mijn kaartje kijk staan de bestanden er wel onder de map 'nikon - custompc' . En wat nog het vreemdste van al is : als ik 'wissen van kaart' kies onder het menu 'laden/opslaan' zie ik ze wel staan en kan ik ze wissen maar laden kan ik niet Heeft iemand hier ook nog problemen me gehad ?
    From a spot on the sensor...
    ... to a dump on a memory card
    Albums

Re: profiel uploaden naar D300 lukt niet meer

Je kan maar een beperkt aantal eigen profielen opladen naar je camera, bij een D700 zijn dat er 4 als ik het goed voorheb, en dan kan je er nog 9 op de camera zelf aanpassen en hernoemen.
    Extern aangemaakte, deze moet je inladen in de map NIKON (met inbegrip van de map), je kan ze niet opladen als ze niet in deze map zitten.
    Last edited by Guest42; 11 september 2009, 19:47.

Comment

Re: profiel uploaden naar D300 lukt niet meer

gevonden, als er blijkbaar al een soortgelijk profiel bestaat kan je hem niet nog eens inladen, ook al hernoem je hem in nikon capture
      From a spot on the sensor...
      ... to a dump on a memory card
      Albums

Comment

Working...
      X