Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kan er iemand mij in 'lekentaal' het verschil tussen de twee lenzen kunnen uitleggen aub.
Je hebt de pankake 20mm 1.7 da's dus een erg lichtsterke lens (heb je niet veel licht nodig om een foto temaken) maar je kunt hier niet mee zoomen (iets dichterbij halen)
Voordeel licht sterkte geweldig lensje trouwens wat betreft kwaliteit
En je hebt de 14-45 ,kun je dus wel me zoomen ,minder lichtsterk) maar wel meer breedhoek en da's ook wel lekker
Ik heb em!!
Was even wennen. Bracht hem steeds naar mij oog
Voelt heel degelijk aan. Licht goed in de hand en in balans met de 14-45 lens. Uitgebreide handleiding. Snelle focus. Geen of nauwelijks shutter lag. Ziet er veelbelovend uit.
Al twee weken in gebruik, en mijn 40D met al het glas en de rimram mag weg voor de zoon.
Wat een belevenis om er uren mee rond te lopen, zonder armen die roepen om rust.
Geen joekel die opvalt van honderd meter ver...of je moet ervan houden om gezien te worden.
Zeker evengoed als mijn witte en of rode ring lensjes, en honderden euokes beterkoop dan alles van en dsrl.
Doen jullie maar...
Comment