Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5d versus a900

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 5d versus a900

Helaas, naast de kwestie.....
    Last edited by Rudy; 27 augustus 2009, 22:59.

Re: switch van 5DmkII naar A900?

In deze credietcrisis een geweldige aanzet om de consumptie te verhogen, dat is volgens mij de enige vooruitgang bij deze actie.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Bwa, realistisch gezien gaat ge toch vloeken qua ISO achteraf..
      Als je denkt van niet, waarom niet dan?
      Nu is er ook een a850..

Comment

De zin of bedoeling van deze overstap ontgaat mij eigenlijk kompleet, als het is om het walhala of het summum van ( digitale ) fotografie te bereiken denk ik dat je met een 5dmkII met bij behorend degelijk glas aan en soort plafond zit. Dit tenzij je kickt op voortdurend nieuw gerief. Het is zoals hier al dikwijls geschreven hier met all respect voor de TS niet het gerief wat een goede foto maakt ( toch niet altijd, soms wel ) wat mezelf betreft , toch na een 30 jaar van fotokes nemen is het gerief wat ik nu heb echt bijna het uiterste van wat ik ooit ga hebben om beeldjes te maken. ( heeft niet noodzakelijk met de kostprijsjes te maken )
        misschien is dit dan wel de oplossing voor jou.
        RED is the leading manufacturer of professional digital cinema cameras. Explore RED
        Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Re: Canon 5d versus a900

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Helaas, naast de kwestie.....
          Wat had je anders verwacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
            De zin of bedoeling van deze overstap ontgaat mij eigenlijk kompleet, als het is om het walhala of het summum van ( digitale ) fotografie te bereiken denk ik dat je met een 5dmkII met bij behorend degelijk glas aan en soort plafond zit. Dit tenzij je kickt op voortdurend nieuw gerief. Het is zoals hier al dikwijls geschreven hier met all respect voor de TS niet het gerief wat een goede foto maakt ( toch niet altijd, soms wel ) wat mezelf betreft , toch na een 30 jaar van fotokes nemen is het gerief wat ik nu heb echt bijna het uiterste van wat ik ooit ga hebben om beeldjes te maken. ( heeft niet noodzakelijk met de kostprijsjes te maken )
            misschien is dit dan wel de oplossing voor jou.
            http://www.red.com/
            same here. Ben er naar aan 't werken, naar jouw setup...
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Working...
            X