Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik kan nog een G3 kopen maar...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik kan nog een G3 kopen maar...

    Dag iedereen, ik ben een nieuw lid en ik heb een vraagje:ik kan een G3 kopen bij Foto Mundus in Duitsland, maar er is een probleempje: het scrollwiel functioneert niet zoals het hoort.De eigenaar stelt 2 oplossingen voor: ofwel stuurt hij het naar Canon, ofwel ik en krijg dan een korting van 50 euro.Heeft er al iemand ervaring met het feit dat je een camera koopt in het buitenland en dan bij een Belgische fotozaak binnenbrengt voor reparatie.Kent er iemand zulke fotozaken?
    Groeten
    Assumption is the mother of all ****-ups

  • #2
    Originally posted by seamus1880
    Dag iedereen, ik ben een nieuw lid en ik heb een vraagje:ik kan een G3 kopen bij Foto Mundus in Duitsland, maar er is een probleempje: het scrollwiel functioneert niet zoals het hoort.De eigenaar stelt 2 oplossingen voor: ofwel stuurt hij het naar Canon, ofwel ik en krijg dan een korting van 50 euro.Heeft er al iemand ervaring met het feit dat je een camera koopt in het buitenland en dan bij een Belgische fotozaak binnenbrengt voor reparatie.Kent er iemand zulke fotozaken?
    Groeten
    Waarom een G3 met probleempjes kopen. Hier in Belgie zijn genoeg mensen die een G3 willen verkopen om over te stappen naar een nieuwe genaratie toestellen.

    En ga anders meteen voor de G5 prijzen liggen tussen 700 - 750 Euro op dit moment voor een nieuw toestel met twee jaren garantie.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Alles wat ik weet is dat Mundus in Duitsland niet zogoed bekend staat,
      dus oppassen, als je hem toch koopt moet hij het ook laten repareren.
      Ik zou er maar eens goed over nadenken als ik jou was.

      Succes Omega
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        Vergeet niet dat een reparatie lang kan duren. Ik heb mijn G5 de 22ste juli binnengedaan voor reparatie. Tot op heden nog niet klaar.
        Bij mij was het wel meer dan een scrolwieltje dat niet werkt.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Kijk eerst eens bij topfoto, de G5 is daar al in prijs aan het zakken.
          Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
          Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

          Comment


          • #6
            Bedankt voor de reacties.Ik ga een G3 kopen maar niet in Duitsland.Als ik hem zou laten repareren zou tot 2 maand kunnen duren en dat is me net iets te lang.
            Assumption is the mother of all ****-ups

            Comment


            • #7
              waarom niet hier heb mijn G3 er ook gekocht
              groetjes

              Comment


              • #8
                sorry http://www.fotohuset.nl/aanbiedingen.htm#digi

                Comment


                • #9
                  zou geen toestel kopen dat al fouten heeft, herstelling kan lang duren en die 50 euro verschil is toch weinig. Kijk eens rond of er niemand z'n G3 verkoopt in goede staat voor minder geld.

                  @Wunjo : Je G5 in herstelling en nu ook nog je 10D dat is erg! Hopelijk heb je de 10D sneller terug dan je G5 want dat blijft duren. Zit in hetzelfde schuitje, al ruim een maand zonder toestel (vorig toestel verkocht en 10D bestelt) m'n lens die ik bestelde is nog altijd niet binnen. Canon laat hier toch wel een steekje vallen, het duurt momenteel ontzettend lang voor ze leveren.

                  groetjes ron en antje

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt voor de tip Stormpower, maar ik was je een beetje voor en heb mijn toestel daar enkele uren geleden gekocht.Raar mens wel in de winkel,ze probeerde me nog vanalles aan te smeren ( handleiding, geheugen, tasje ) aan belachelijke prijzen.Ik had de nederlandse handleiding trouwens al op pc.
                    Assumption is the mother of all ****-ups

                    Comment

                    Working...
                    X