Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

    Beste,
    Ik ben zinnens mij een Nikon Coolpix P90 aan te schaffen, is dit wel een goede keuze of zijn er andere toestellen op de markt met dezelfde (of ongeveer) mogelijkheden of die deze zelfs voorbijsteken??
    MVGroeten,
    2Lion

  • #2
    Re: Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

    Wat wil je er mee doen en hoe vaak wil je hem gebruiken? Ik heb eerst een nikon coolpix 8800 gehad. Als ware de voorganger van de p90. Was een erg goede camera qua foto's alleen vreselijk traag. Nu een nikon spiegelreflex en dat bevalt super.
    Groeten Remco.

    Comment


    • #3
      Re: Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

      Beste Remco,
      ik wil hem enkel gebruiken om nu en dan wat foto's te nemen tussen de opdrachten door die ik als freelance film & video cameraman aanga. Zeker niet om hem continu te gebruiken!! Ik ben momenteel in het bezit van een Canon Powershot A640 maar zou willen overgaan naar een SLR toestel met vast objectief en met een groot groothoek en tele bereik. Onlangs was ik in Canada aan het werk toen er op een behoorlijke afstand een beer te zien was. Met het Canon toesteltje was het onbegonnen werkt hem te fotograferen door een te klein tele bereik.
      MVGroeten,
      2Lion

      Comment


      • #4
        Re: Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

        Dan zou ik lekker voor de p90 gaan. Hou er wel rekening mee dat dit een compromis camera is. Door zijn zeer uitgebreide bereik is die kwalitatief minder in zijn groothoek en is die in zijn tele ook minder scherp. Dit hou je bij elke camera met zulke bereiken wel.
        Groeten Remco.

        Comment


        • #5
          Re: Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

          Op m'n website staat een test- gebruikers-verslag.
          Last edited by Hans Braakhuis; 13 september 2009, 08:36.
          Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

          Comment


          • #6
            Re: Is de Nikon Coolpix P90 een goede keuze?

            Beste Remco en Hans,
            bedankt voor jullie medewerking!!
            Hans, ik heb, wat betreft de P90, de door u samengestelde review gelezen en zie het wel zitten me deze aan te schaffen. Trouwens, een zéér interessante website!!
            MVGroeten,
            2Lion

            Comment

            Working...
            X