Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een pluim voor www.geheugenkaart.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een pluim voor www.geheugenkaart.be

    ZONDAG (!) vier 128 MB smartmedia's voor op het werk in bestelling gezet - vandaag in perfecte conditie ontvangen !
    Van snel zijn gesproken !
    Bedankt Peter !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    bedankt voor de tip Marc, ik heb net een batterijlader en 4 extra batterijen besteld, ben benieuwd hoe snel ze hier zijn ..

    groetjes, Nina
    trotse eigenaar van een fuji S602Z
    Member of the Han Fan Clan
    http://ninasgallery.fotopic.net
    http://ninas--tutorials.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Wel Marc

      Tis een supertip!

      Gisterenmorgend 2x 128Mb SmartMedia geheugen besteld (online) ... een tijdje later via email bevestiging gekregen van m'n bestelling en daar stond al ineens bij dat het verzonden was
      Vanmorgend stond de fakteur hier al met m'n pakje!!

      Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik voor de 2 samen met verzending slechts € 85 betaald heb, dat doen ze bij PIN dus niet beter hé, maar ondertussen merk ik op hun site dat de prijs omhoog is (€ 105 zonder verzending) dus de superpromo is precies voorbij

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tony smeT
        Wel Marc

        Tis een supertip!

        Gisterenmorgend 2x 128Mb SmartMedia geheugen besteld (online) ... een tijdje later via email bevestiging gekregen van m'n bestelling en daar stond al ineens bij dat het verzonden was
        Vanmorgend stond de fakteur hier al met m'n pakje!!

        Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik voor de 2 samen met verzending slechts € 85 betaald heb, dat doen ze bij PIN dus niet beter hé, maar ondertussen merk ik op hun site dat de prijs omhoog is (€ 105 zonder verzending) dus de superpromo is precies voorbij


        De superpromo is niet voorbij, maar ook deze geheugenkaarten worden gemaakt van Flash Memory. En op dit moment is er wereldwijd een enorme schaarste aan Flash Memory. De zogenaamde varkens-cyclus is weer aan de gang. Maar nu is opgaande lijn. Op dit moment worden we bij de aankoop voor leveringen in oktober en november geconfronteerd met prijsstijgen tot 200 %. Enorme prijsverhogingen hangen in de lucht voor Compact Flash kaarten omdat daar de produktielijnen nu worden afgebouwd ten gunste van Secure Digital kaarten.

        Memorysticks, xD-Picture kaarten en USB sticks staan al sedert begin augustus op allocatie.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Otto Knap
          Enorme prijsverhogingen hangen in de lucht voor Compact Flash
          Heb daarnet op de site van PIN gelezen dat alle prijzen van CF-geheugen gedaald zijn, dus down under hebben ze daar precies een andere mening over

          Comment


          • #6
            Nog een pluim !!!!!Ik heb dus gisteren (dinsdag) een batterijlader en extra batterijtjes besteld via www.geheugenkaart.be en vandaag(woensdag) ...om 08.54u liggen ze hier al op te laden .. als dat geen service is !!!!

            groetjes en nogmaals bedankt voor de tip, Nina
            trotse eigenaar van een fuji S602Z
            Member of the Han Fan Clan
            http://ninasgallery.fotopic.net
            http://ninas--tutorials.fotopic.net

            Comment


            • #7
              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">

              Heb onlangs bij Photo hall voor 4x2100-GPkes 23.99€ betaald, bij geheugenkaart staan die momenteel maar efkes 14.90€. Weeral eens het bewijs dat Photo hall te mijden is.

              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Allé, je moet steeds bij PIN zijn om snel en goed bediend te worden. Ik heb een bestelling bij PIN sinds vorige week dinsdag en volgens de site van DHL zou het gisteren Australie verlaten hebben. Volgens Vasa waren de 1Gig Ridata niet binnen (terwijl op hun site wel 'in stock and ready to ship' stond)

                Comment


                • #9
                  Inhoud gewist vanwege commerciële - en dus niet toegelaten - inhoud.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • #10
                    In je eigen stad eens rondkijken is ook geen slecht gedacht.

                    Bij Fotokar Leuven , 79€ voor een XD card van 128MB van Olympus.
                    (met als topper Photohall 104€, zeker te mijden )

                    Toch ook niet slecht...
                    Stijntje

                    Content met mijn Canon Powershot S3 IS (hij kan nu ook in RAW fotograferen)

                    Comment


                    • #11

                      Waarom naar Australie, als we ze van hieruit al naar Australie zenden omdat ze daar niet te krijgen zijn.

                      Je kunt ze nu al op 32 plaatsen in Belgie afhalen.

                      En tegen welke prijs

                      Comment


                      • #12
                        [QUOTE] Originally posted by Black Cat
                        Waarom naar Australie, als we ze van hieruit al naar Australie zenden omdat ze daar niet te krijgen zijn.

                        Je kunt ze nu al op 32 plaatsen in Belgie afhalen.
                        Sorry BD-webmaster,

                        Ik was net de topic aan het bewerken en toen ging de telefoon en heb ik het afgesloten.

                        Ik had een foto geplaatst en daar staan een paar webadressen in en dat gaat hier natuurlijk niet. Die foto gebruik ik normaal op ebay.

                        Er is een nieuwe generatie van Compact Flash Gigabyte kaarten maar die werken uitsluitend in de volgende toestellen:

                        De camera's die deze CF kaarten accepteren dienen FAT32-compatible te zijn zoals :

                        Canon Powershot G3
                        Canon Powershot G5
                        Canon Powershot S45
                        Canon Powershot S50
                        Canon EOS 10D
                        Canon EOS-1Ds
                        Canon EOS 300D

                        Kodak DCS 720X
                        Kodak DCS 760
                        Kodak DCS Pro Back (alle modellen)
                        Kodak DCS Pro 14n

                        Minolta A1

                        Olympus E-1

                        Pentax *ist D

                        Sony DSC-F828

                        Op dit moment zijn deze 1 Gigabyte kaarten uitsluitend in Belgie en Duitsland te verkrijgen. Going prijs ligt tussen de 250 - 300 Euro.

                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,

                          Neen, hoor, daar trappen we niet in ...
                          Het lijkt zo wel alsof we een posting met een prijs gewist hebben.
                          Bovenstaande posting is zo gemanipuleerd dat het lijkt alsof wij die ook bewerkt hebben - en dat is dus niet zo.

                          Niet dus, wat we gewist hebben was een puur commerciële boodschap die geen enkele prijs bevatte ... Pure reklame dus, kon zo in een huis-aan-huis reklamefolder.
                          En dat hoeven we dus hier niet te nemen.

                          BD-crew

                          Comment


                          • #14
                            Oops, sorry crew, ik heb het verdere verloop hier niet gelezen; hopelijk heb ik hier geen regels overtreden...
                            Ik wilde gewoon vertellen dat ik zeer tevreden was van Otto's snelle service ( allez, verkoop...) , maar dat heb ik hier in het verleden over PIN ook al gezegd. Dus niks meer, maar ook niks minder.


                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by BD-crew
                              Hallo,

                              Neen, hoor, daar trappen we niet in ...
                              Het lijkt zo wel alsof we een posting met een prijs gewist hebben.
                              Bovenstaande posting is zo gemanipuleerd dat het lijkt alsof wij die ook bewerkt hebben - en dat is dus niet zo.

                              Niet dus, wat we gewist hebben was een puur commerciële boodschap die geen enkele prijs bevatte ... Pure reklame dus, kon zo in een huis-aan-huis reklamefolder.
                              En dat hoeven we dus hier niet te nemen.

                              BD-crew
                              Sorry BD-webmaster,

                              Ik was net de topic aan het bewerken en toen ging de telefoon en heb ik het afgesloten.

                              Ik had een foto geplaatst en daar staan een paar webadressen in en dat gaat hier natuurlijk niet. Die foto gebruik ik normaal op ebay.

                              Er is een nieuwe generatie van Compact Flash Gigabyte kaarten maar die werken uitsluitend in de volgende toestellen:

                              De camera's die deze CF kaarten accepteren dienen FAT32-compatible te zijn zoals :

                              Canon Powershot G3
                              Canon Powershot G5
                              Canon Powershot S45
                              Canon Powershot S50
                              Canon EOS 10D
                              Canon EOS-1Ds
                              Canon EOS 300D

                              Kodak DCS 720X
                              Kodak DCS 760
                              Kodak DCS Pro Back (alle modellen)
                              Kodak DCS Pro 14n

                              Minolta A1

                              Olympus E-1

                              Pentax *ist D

                              Sony DSC-F828 (heeft ook een slot voor CF en Microdrives)

                              Op dit moment zijn deze 1 Gigabyte kaarten uitsluitend in Belgie en Duitsland te verkrijgen. Going prijs ligt tussen de 250 - 300 Euro.

                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X