Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Pentax

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankoop Pentax

    ik heb als complete leek , recent een k-m gekocht .
    Ik ben heeeeel tevreden maar nog volkomen hulpeloos qua instellingen .
    Heb je een aanrader qua boek want cursussen in de buurt kan ik niet frequent genoeg naar toe gaan ;

    alvast bedankt

    Comment


    • #17
      Re: Aankoop Pentax

      Oorspronkelijk geplaatst door slabber Bekijk bericht
      Heb je een aanrader qua boek want cursussen in de buurt kan ik niet frequent genoeg naar toe gaan ;
      Sorry, voor de K-m ken ik geen specifiek boek. Een algemeen boek over fotografie gaat je echter al een heel eind op weg helpen. Ik kan je weliswaar geen enkel aanraden omwille van de simpele reden dat ik zelf nooit zo'n boek gebruikte. Allez, ik ben wel met een basisboek gestart indertijd, maar fotografie was toen nog 100% analoog dus dat boek is nu niet meer van toepassing. Al de rest heb ik spelender/surfender/fotograferender wijze zelf opgestoken. M'n beeldtaal heb ik tenslotte op een hoger niveau weten te tillen dankzij een 4 jaar durende fotografieopleiding aan een stedelijke kunstacademie.

      Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

      Comment


      • #18
        Re: Aankoop Pentax

        Boeken tip :

        Olympus E-M1 / E-M5 II / E-M10 II / E-30; M Zuiko digital 12-40 ED f2,8 PRO ; Oly flitser FL-36; Zuiko Digital ; 50-200 f2,8-3,5 SWD ; 70-300mm f4-5,6 ED ; 14-54mm f2,8-3,5; M. Zuiko digital 14-42 II R ; M. Zuiko digital 17mm 1:1,8

        Comment


        • #19
          Re: Aankoop Pentax

          alweer bedankt voor de info !!

          prettig weekend

          Comment

          Working...
          X