Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm sportfotografie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje ivm sportfotografie.

    Ik heb het volgende vraagje.(waarschijnlijk stom) Kijk ik weet dat je met continui... mode 9 imges achter elkaar kan schieten. Nu komt het: Als ik naar de rally ga dan wil ik graag verschillende auto's fotograferen en dan kan ik dat niet gebruiken,anders moet ik er weer veel wegsmijten. kan ja ook gewoon snel achter elkaar schieten zonder die continui... mode te gebruiken??

    hmm??

  • #2
    yep, geen enkel probleem...
    bij mij staat 'ie altijd continu, maar ik laat steeds de shutter even los en neem dan de volgende foto.
    Luc

    Comment


    • #3
      Originally posted by clash
      yep, geen enkel probleem...
      bij mij staat 'ie altijd continu, maar ik laat steeds de shutter even los en neem dan de volgende foto.
      zou de Canon 300D dit ook goed kunnen?

      Comment


      • #4
        Ik ben er bijna zeker van dat de canon ook zo zal werken.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Originally posted by clash
          yep, geen enkel probleem...
          bij mij staat 'ie altijd continu, maar ik laat steeds de shutter even los en neem dan de volgende foto.
          Ja, ik doe het ook zo. Als ik maar 1 foto nodig heb, druk ik kort af; en bij meerdere moet ik niets veranderen. Door het feit dat het digital is, is het niet zo erg als je per ongeluk eens 2 of 3 foto's ipv 1 foto hebt...


          Jörg
          Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

          Comment

          Working...
          X