Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.sdcard.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.sdcard.be

    heeft iemand ervaring bij deze online-shop?
    ik had daar de nederlandse handleiding bestelt voor mijn canon 10D.

    komen ze met het volgend antwoord terug

    "Goede middag Ernst van Rossum
    Zodra de 25,- Euro is bijgeschreven op onze ING rekening wordt het verstuurd.

    Naar Nederland verzenden wij uitsluzitend na ontvangst van de betaling, dit in verband met de enorme aantallen onbetaalde posten in de eerste helft van dit jaar.

    Hoewel we alles aangetekend verzenden, was het aantal onbetaalde facturen inde categorie tot 35,- Euro enorm groot.

    met vriendelijke groeten

    Peter Vanackere "

    op zich heel begrijpelijk.dus ik vragen aan hun wat is jullie rekeningnummer bij de ING.
    dit tot 3 maal toe gevraagd, maar tot nu toe geen reactie.is dit common practice bij dit bedrijf???
    Memory Perfect

    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

  • #2
    Originally posted by frevaro
    heeft iemand ervaring bij deze online-shop?
    ik had daar de nederlandse handleiding bestelt voor mijn canon 10D.

    komen ze met het volgend antwoord terug

    "Goede middag Ernst van Rossum
    Zodra de 25,- Euro is bijgeschreven op onze ING rekening wordt het verstuurd.

    Naar Nederland verzenden wij uitsluzitend na ontvangst van de betaling, dit in verband met de enorme aantallen onbetaalde posten in de eerste helft van dit jaar.

    Hoewel we alles aangetekend verzenden, was het aantal onbetaalde facturen inde categorie tot 35,- Euro enorm groot.

    met vriendelijke groeten

    Peter Vanackere "

    op zich heel begrijpelijk.dus ik vragen aan hun war is jullie rekeningnummer bij de ING.
    dit tot 3 maal toe gevraagd, maar tot nu toe geen reactie.is dit common practice bij dit bedrijf???
    Memory Perfect


    Blijkbaar komt de email niet bij u aan:

    ING Bank - Hulst - Nederland
    rekening 67.22.99.712 tnv Memory Perfect

    U kunt het ook afhalen is stukken goedkoper. 12,50 Euro
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Originally posted by frevaro
      hé dank je. ik woon op de veluwe dus das nog wel een ritje .maar ja heeft u misschien dan ook het adres?

      bvd ernst
      Memory Perfect
      Zandstraat 36
      3140 Keerbergen
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Dat is dezelfde winkel als http://www.geheugenkaart.be

        Kijk misschien eens naar dit topic...
        http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28535


        Comment


        • #5
          Ik heb er verleden week een fototoestel gekocht voor mijn nicht en vandaag terug een kopen voor een andere nicht ik haal het wel zelf omdat het niet ver is maar ik ben tevreden daar en zo zal iedereen wel zijn plaats hebben zeker waar hij van tevreden is
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            Originally posted by Loodgieterke
            Ik heb er verleden week een fototoestel gekocht voor mijn nicht en vandaag terug een kopen voor een andere nicht ik haal het wel zelf omdat het niet ver is maar ik ben tevreden daar en zo zal iedereen wel zijn plaats hebben zeker waar hij van tevreden is
            Gedomme, ik wil ook wel een nicht van U zijn. Mag ik alvast mijn verlanglijstje sturen. Vanaf nu ben ik ook nicht.
            I know nooothing , me from Barcelona

            Comment


            • #7
              Zolang als je maar niet boven de 500 euro gaat schatje
              Originally posted by perskaart
              Originally posted by Loodgieterke
              Ik heb er verleden week een fototoestel gekocht voor mijn nicht en vandaag terug een kopen voor een andere nicht ik haal het wel zelf omdat het niet ver is maar ik ben tevreden daar en zo zal iedereen wel zijn plaats hebben zeker waar hij van tevreden is
              Gedomme, ik wil ook wel een nicht van U zijn. Mag ik alvast mijn verlanglijstje sturen. Vanaf nu ben ik ook nicht.

              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment

              Working...
              X