Ik neem al zeer lang foto's met compact digitale fototoestellen, maar ik zou me nu eigenlijk wat meer willen gaan toeleggen op de serieuzere fotografie. Dus niet meer gewoon hier en daar foto's van vanalles en nog wat nemen.
Ik wil mij vooral focussen op auto-race en landschap fotografie, ik weet dat deze 2 volledig verschillende thema's zijn maar deze hebben mij altijd al geinteresseerd, vandaar dus de keuze.
Nu sta ik dus op het punt om mijn eerste DSLR te kopen en na het lezen van verschillende topics leek het volgende mij een goede keuze:
- Canon EOS 450D
- Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS
- Hoya HD Polarisatiefilter 58mm
- SanDisk SD 4GB Extreme III
Wat vinden jullie van deze keuze voor een beginner? Kan ik hier al goed mee beginnen voor auto en landschap fotografie?
Ik wil mij vooral focussen op auto-race en landschap fotografie, ik weet dat deze 2 volledig verschillende thema's zijn maar deze hebben mij altijd al geinteresseerd, vandaar dus de keuze.
Nu sta ik dus op het punt om mijn eerste DSLR te kopen en na het lezen van verschillende topics leek het volgende mij een goede keuze:
- Canon EOS 450D
- Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS
- Hoya HD Polarisatiefilter 58mm
- SanDisk SD 4GB Extreme III
Wat vinden jullie van deze keuze voor een beginner? Kan ik hier al goed mee beginnen voor auto en landschap fotografie?
![Cool](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/cool.gif)
Comment