Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta Dimage Z1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta Dimage Z1

    Dag iedereen,

    Zou er iemand mij kunnen uitleggen wat er slecht is aan de Minolta Dimage Z1? Aan alle goeie dingen zit meestal ook wel iets slecht en zeker voor zo'n prijs. Voor mij primeren zoom en evntueel het trekken van sportfoto's. Voor de rest ben ik content met 3MP. Som alle slechte zaken gerust op. Ik ben nog maar een newbie. Alvast bedankt.

  • #2
    Originally posted by Dimitri
    Dag iedereen,

    Zou er iemand mij kunnen uitleggen wat er slecht is aan de Minolta Dimage Z1? Aan alle goeie dingen zit meestal ook wel iets slecht en zeker voor zo'n prijs. Voor mij primeren zoom en evntueel het trekken van sportfoto's. Voor de rest ben ik content met 3MP. Som alle slechte zaken gerust op. Ik ben nog maar een newbie. Alvast bedankt.
    dat zal moeilijk zijn omdat niemand die cam heeft....wacht rustig af dat 'm tenminste op dpreview wordt getest en dan heb je al 'n general idea..
    van wat ik gelezen heb ziet 't er niet slecht uit, evenals de nieuwe A1....op papier tenminste....

    Comment


    • #3
      de specs van de Z1 zijn alleszins veelbelovend, uitgezonderd de nogal beperkte afmeting van de CCD dan (1/2.7').

      Een 'kleine' CCD kan wel eens voor nogal wat ruis zorgen naar verluidt, al heb ik daar in de sample foto's weinig van gezien. Anderzijds zijn die sample foto's natuurlijk allen studio- en buiten opnames aan 50 ISO getrokken (uitgezonderd 1 aan 100 ISO dacht ik).
      Ik heb wel ergens gehoord/gelezen dat de camera/knoppekes nogal 'goedkoop' en 'plastiekerig' aanvoelen. Maar ja, wat kan je verwachten voor die prijs?

      Vraag is ook hoe het ding in uw hand gaat liggen, het ding heeft nogal een futuristische vorm... Ik ben echt ongelooflijk benieuwd naar de eerste echte reviews.

      Het wordt overigens ook m'n eerste eigen digitale camera.
      zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

      Comment

      Working...
      X