Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

S2 PRO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • S2 PRO

    Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat de S2 PRO in het forum van BD zo weinig aan bod komt? Op andere bevriende sites daarentegen tref ik heel wat mensen aan die er laaiend enthousiast over zijn.
    Ik twijfel namelijk tussen een D100 en een S2 PRO.
    Kan mij ook iemand vertellen wat er scheelt met de site van topfoto.de? Die staat nu toch wel hééél lang op non-actief.
    pat

  • #2
    Ik kan niets zeggen over de D100 of S2 Pro, maar moet je niet naar http://www.topfoto-online.de/ kijken???

    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Fantastisch! Wat kan het leven toch simpel zijn. Zat gewoon aan de verkeerde deur te bellen.
      thanks.

      Originally posted by Infernoken
      Ik kan niets zeggen over de D100 of S2 Pro, maar moet je niet naar http://www.topfoto-online.de/ kijken???


      pat

      Comment


      • #4
        Originally posted by pdaniel1
        Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat de S2 PRO in het forum van BD zo weinig aan bod komt?
        Wellicht dezelfde reden waarom de Canon 10D zoveel aan bod komt : er zijn veel meer gebruikers die een 10D hebben, dan dat er zijn die een D100 hebben, en er zijn nog minder gebruikers die een S2 hebben.
        Bemerk dat verkoopscijfers helemaal niets zeggen over de kwaliteiten van het toestel.
        De 3 toestellen liggen heel dicht bij elkaar.

        Henk

        Comment


        • #5
          Awel, Kariboe is de gelukkige en tevreden bezitter van een Fuji S2 Pro.

          Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat de S2 PRO in het forum van BD zo weinig aan bod komt?
          Kwaliteit is zeldzaam, hé

          Alle gekheid op een stokje, de S2 Pro is een fantastisch toestel. Ik heb het toestel reeds enkele maanden, en heb nog lang niet de grenzen van het toestel afgetast...
          Maar ook de D100 en de 10D zijn fantastische body's ! De drie toestellen zijn qua mogelijkheden en prestaties omzeggens identiek - op enkele kleine verschillen na. Daarom zeg ik dikwijls : laat je niet alleen leiden door de specificaties, maar laat ook je gevoel spreken. Je gaat een intieme relatie aan met je toestel, dus moet er ook een gevoelsband zijn. Als je echt twijfelt, neem dan beide toestellen eens in de hand, wik en weeg, kijk eens door het occulair... en laat de vonk overspringen...

          Veel belangrijker (en dat meen ik) is de juiste keuze van goede lenzen. De drie genoemde body's hebben hun kwaliteit al oneindige malen bewezen en zijn dus goed tot zeer goed te noemen. Wat niet kan gezegd worden van alle lenzen. Kwalitatieve én betaalbare lenzen zijn moeilijker te vinden en hun aankoop vergt dan ook meer waakzaamheid en onderzoek. Hun aankoopbedrag zal de kostprijs van je body ook vele malen overschrijden...

          Door het feit dat je je keuze beperkt tot de D100 of de S2, betekent dat dat je Nikonglas bezit of prefereert ?
          In elk geval, mocht je keuze vallen op de S2 Pro, aarzel niet meer, het is een dijk van een toestel...

          Vriendelijke groet,
          Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment

          Working...
          X