Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90 blijft dood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D90 blijft dood

    Oorspronkelijk geplaatst door aqw0 Bekijk bericht
    10 dagen na de start van dit topic (en mijn reactie) denk je nog steeds dat die afkorting een grap zou kunnen zijn? Man toch... waarom bestaat de zoek functie van dit forum, het internet of Google...
    Naar uw reactie te zien is het toestel dan ook nog niet voor nazicht of herstelling naar Nikon terug gestuurd. Straks maar klagen dat er geen garantie meer opzit.
    pandora had gewoon niet meer gereageerd sinds je dit postte, en dit is helemaal geen reden om te veronderstellen dat hij nog "steeds denkt dat die afkorting een grap is" of dat hij zijn toestel nog niet heeft ingestuurd?

    Moest pandora nu voor hetzelfde geld hebben gezegd dat hij na de opmerking van prisma de term heeft opgezocht, en z'n toestel heeft ingestuurd zou dit wel duidelijker zijn geweest. Maar omdat hij dit niet heeft meegedeeld is het toch helemaal geen reden om te veronderstellen dat hij dit niet heeft gedaan..?

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D90 blijft dood

      @ Bobo,
      pandora had gewoon niet meer gereageerd sinds je dit postte, en dit is helemaal geen reden om te veronderstellen dat hij nog "steeds denkt dat die afkorting een grap is" of dat hij zijn toestel nog niet heeft ingestuurd?
      Ik veronderstel niets... gelieve de reactie van Pandora op 20-08 goed te lezen. Zal ze voor het gemak hier effe onder plaatsen.
      aqwO bedankt voor je grappige afkorting, maar grapjes kan ik missen nu

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D90 blijft dood

        maar dat was vóór de reactie van mm waarin bevestigd werd dat het helemaal geen grap was.

        Comment

        Working...
        X