Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe Nikon D90

    Dat is een grote evolutie he op minder dan een week tijd...

    Nieuw toestel =
    1. Handleiding goed doornemen,
    2. hier op het forum veel lezen en leren
    3. de straat op en uitproberen.

    Het leuke aan digitale fototoestellen is dat ze de volledige setup onthouden hoe je foto gemaakt is, dus kan je achteraf makkelijk terugvinden op welke instellingen je de beste foto's gemaakt hebt. En daar leer je het meeste uit !

    Veel plezier & succes met de D90 !

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe Nikon D90

      Brugge is toch mooi hé!

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe Nikon D90

        Hallo,

        Ik heb dezelfde combinatie. Nu ik de vakantiefoto's bekijk, heb ik wat problemen met de kleur oranje ( bv een zwemvestje). Het kleur wordt een stuk feller op de foto. Ik heb aan de instelling nog niet geprutst en ik ben het toestel nog volop aan het ontdekken

        Mvg

        Derry

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe Nikon D90

          De kleurtjes zitten alvast goed! Ik kan aan je EXIF-waarden niet zien of je die z.g. "Picture Controls" gebruikt of niet, maar nu kun je toch niet zeggen dat je kleuren "futloos" zijn.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe Nikon D90

            Hoi Paps,

            Waar kocht je je toestel? De kans is groot dat ik me ook een D90 aanschaf.
            Ik ben ook van in de buurt van Brugge/Aartrijke en ik ben nog aan het bekijken waar ik voordeligs dit toestel kan kopen.
            Groeten,

            Riho
            Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
            Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe Nikon D90

              Riho,

              Ik kocht hem op het net ! Was supervoordelig en alles is prima verlopen ! Ik wil hier geen discussie open over aankopen via het net, dat moet ieder voor zich bepalen. Ik had hem 250 euro goedkoper dan ergens in de buurt.
              Heb je een pb gestuurd.

              Mvg

              Derry

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe Nikon D90

                Dag Derry,

                aangezien ik ook op het punt sta een D90 aan te schaffen, even een benchmark.
                Via welke (betrouwbare) website en aan welke prijs heb jij deze camera kunnen kopen?

                Thanks,

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe Nikon D90

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eyereflection Bekijk bericht
                  Dat is een grote evolutie he op minder dan een week tijd...

                  Nieuw toestel =
                  1. Handleiding goed doornemen,
                  2. hier op het forum veel lezen en leren
                  3. de straat op en uitproberen.

                  Het leuke aan digitale fototoestellen is dat ze de volledige setup onthouden hoe je foto gemaakt is, dus kan je achteraf makkelijk terugvinden op welke instellingen je de beste foto's gemaakt hebt. En daar leer je het meeste uit !

                  Veel plezier & succes met de D90 !
                  En dat bedoel ik nu ....!!!

                  gr. J@siu !!!
                  >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

                  Comment

                  Working...
                  X