Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Canon 10D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen met Canon 10D

Dag allemaal,

Zit met het volgende probleem, toestel heeft een maand of 2, 3 stil gelegen. Nu wil ik het terug gebruiken, maar het probleem dat ik nu ondervind is het volgende. Bij de stand AV kan ik het diafragma instellen maar dan blijft de shutterspeed knipperen op 4000 en bij de stand TV kan ik de shutterspeed instellen maar dan blijft op die stand weer het diafragma knipperen op 32.
    Heb reeds de batterygrip verwijderd en heb nog steeds het probleem, heb ook de contacten van het toestel en van de lenzen gereinigd, maar het probleem blijft. Enkel manueel kan ik nog foto's maken.
    Heeft er iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?

Mvg,

Dirk
    Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Re: Problemen met Canon 10D

als het met beide lenzen is, denk ik dat je toch maar ns moet uitkijken naar een ander toestel.. 10D is tenslotte al niet meer nieuw
    Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Yep, probleem stelt zich voor bij beide lenzen.
      Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Comment

Heb je alk eens getracht de knoopcel er uit te halen zodanig dat je toetel zich reset ?
        Waar de baterij inmoet zit ook een platte knoopcel voor standaart gegevens bij te houden in je toestel
        Even uit halen en herplaatsen, kan ook zijn dat ze leeg is maar dat betwijfel ik gewoon toestel resetten.

Comment

hoe is je iso ingesteld? hopelijk niet op H?
          hij blijft knipperen omdat hij "vindt" dat de foto overbelicht zal zijn ...
          wat als je een foto neemt?

mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Working...
          X