Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 40D of 50D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 40D of 50D

Collega's, ik volg zowat de discussuis rond de fototoestellen omdat ik op punt sta een Canon50D + EF S 17.85 IS USM te kopen. Blijkbaar zijn de meningen verdeelt over de Canon 50D.
    ik wil geen nieuwe discussie te weeg brengen over wat is goed of slecht aan dit toestel. Enkel de vraag of er mensen zijn die de beide toestellen 40 en 50 geprbeerd hebben en een conclusie konden trekken. Of die de upgrade maakten van 40D naar 50D.
    ik ben een huis, tuin en keukenfotograaf dus een gewoon iemand die een goede foto wil hebben. Ik fotografeer wel nog veel voertuigen van de hulpdiensten (brandweer, politie, ambulance......
    Nu heb ik een 350D. Mijn vroegere toestellen waren Canon EOS 100, Canon EOS 1000 en Canon G5.
    Alle hulp is welkom. Het aantal pixels is voor mij niet een beslissende factor omdat mjn grootste foto toch een 30x40 is.

Re: Canon 40D of 50D

Oorspronkelijk geplaatst door parik Bekijk bericht
    Collega's, ik volg zowat de discussuis rond de fototoestellen omdat ik op punt sta een Canon50D + EF S 17.85 IS USM te kopen. Blijkbaar zijn de meningen verdeelt over de Canon 50D.
    ik wil geen nieuwe discussie te weeg brengen over wat is goed of slecht aan dit toestel. Enkel de vraag of er mensen zijn die de beide toestellen 40 en 50 geprbeerd hebben en een conclusie konden trekken. Of die de upgrade maakten van 40D naar 50D.
    ik ben een huis, tuin en keukenfotograaf dus een gewoon iemand die een goede foto wil hebben. Ik fotografeer wel nog veel voertuigen van de hulpdiensten (brandweer, politie, ambulance......
    Nu heb ik een 350D. Mijn vroegere toestellen waren Canon EOS 100, Canon EOS 1000 en Canon G5.
    Alle hulp is welkom. Het aantal pixels is voor mij niet een beslissende factor omdat mjn grootste foto toch een 30x40 is.
    Beste Parik,