Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugsturen X drive naar PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Toch nog even de follow up van mijn terugstuur aktie. Het duurde een ruime week voordat de ptt mijn pakketje weer terug in Australie had (gaat ook met de tijdzones mee). Afgelopen maandag had Vasa hem binnen, hij heeft meteen een nieuwe op de post gedaan ! (klassse service hoor...) Volgens de tracking werd het pakje om maandag 17.00 opgehaald. Woensdagmiddag !! stonden ze al bij mij op de stoep met het nieuwe exemplaar. pfff net op tijd voor de vakantie. Petje af voor DHL en PIN Nu nog testen of de nieuwe xdrive wel goed is.
    10D

    Comment


    • #17
      Ik heb wegens drukke bezigheden op mijn werk nog niet de tijd gevonden om de X drive op te sturen. Volgende week moet het er van komen. Ik hou jullie op de hoogte. Hugoke

      Comment


      • #18
        Ik stuurde al 2 e-mailtjes naar Vasa met een vraag naar verduidelijking over de terugzendkosten na lezing van het antwoord van Pol Callens.
        Deze keer geeft VASA niet thuis, op geen enkele mail kreeg ik een reactie, TEKEN AAN DE WAND?

        Hugoke

        Comment


        • #19
          Originally posted by hugoke
          Ik stuurde al 2 e-mailtjes naar Vasa met een vraag naar verduidelijking over de terugzendkosten na lezing van het antwoord van Pol Callens.
          Deze keer geeft VASA niet thuis, op geen enkele mail kreeg ik een reactie, TEKEN AAN DE WAND?

          Hugoke
          Hugoke,
          Ik heb niets gemaild over terugzeindigskosten naar Vasa. Gewoon opgestuurd nadat hij mij zei de X-drive terug te zenden. Misschien geluk gehad, ik weet het niet, maar heb nadien geen extra kosten meer gehad.
          Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Originally posted by hugoke
            Ik stuurde al 2 e-mailtjes naar Vasa met een vraag naar verduidelijking over de terugzendkosten na lezing van het antwoord van Pol Callens.
            Deze keer geeft VASA niet thuis, op geen enkele mail kreeg ik een reactie, TEKEN AAN DE WAND?

            Hugoke
            Bij deze mijn topic nog eens onder de aandacht.

            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28244

            Zoals ik al schreef, bij problemen laat Vasa het vaker afweten.

            Ik heb mij voorgenomen om niets meer te kopen bij hem. Deze week nog 2 Compactflash kaartjes gekocht, hoewel daar minder mee fout kan gaan, dacht ik bekijk het maar en heb mijn zeer snelle en vrijwel even dure Compactflash kaartje bij www.geheugenkaart.be gekocht. 's Middags besteld de volgende dag om 09.30 uur in huis.

            Comment


            • #21
              Ja waarom 20.000 km ver iets bestellen als het voor ongeveer de zelfde prijs achter de hoek van de straat ligt je ziet wel he soms is dat toch gemakkelijk hoor
              Originally posted by j@n
              Originally posted by hugoke
              Ik stuurde al 2 e-mailtjes naar Vasa met een vraag naar verduidelijking over de terugzendkosten na lezing van het antwoord van Pol Callens.
              Deze keer geeft VASA niet thuis, op geen enkele mail kreeg ik een reactie, TEKEN AAN DE WAND?

              Hugoke
              Bij deze mijn topic nog eens onder de aandacht.

              http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28244

              Zoals ik al schreef, bij problemen laat Vasa het vaker afweten.

              Ik heb mij voorgenomen om niets meer te kopen bij hem. Deze week nog 2 Compactflash kaartjes gekocht, hoewel daar minder mee fout kan gaan, dacht ik bekijk het maar en heb mijn zeer snelle en vrijwel even dure Compactflash kaartje bij www.geheugenkaart.be gekocht. 's Middags besteld de volgende dag om 09.30 uur in huis.
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #22
                Voor dezelfde prijs ? Dan werken sommige zaken hier met 2 maten en gewichten.

                Wat Vasa betreft : ik heb hier 2 weken geleden een xdrive gekocht van iemand. (okkazie dus) Deze had, alhoewel ik hem wel degelijk getest had, blijkbaar toch kuren.

                Ik heb toen naar PIN (Vasa dus) gemaild met de vraag wat dit kon zijn. Zijn antwoord, binnen de 24 uur, was dat ik hem mocht terugsturen en dat hij een nieuwe zou opsturen. De drive is afgelopen dinsdag aangekomen bij hem en er is dezelfde dag nog een nieuwe vertrokken naar hier.

                Waarmee ik wil zeggen dat ik MET ALLE PLEZIER 20000km verder aankopen doe omdat, ondanks de afstand en het feit dat alle communicatie via email verloopt, je hier NERGENS zulke serviec krijgt. (nergens is misschien wat veel gezegd, maar ik kan ze op 1 hand tellen, de winkels)

                Comment


                • #23
                  Yep, ik heb persoonlijk ook zeer goede ervaringen met Vasa. Niks kapot teruggestuurd, maar gewoon gratis en snel vervangstukken gekregen. ( Van een IT, die ze trouwens op dat moment niet meer verdeelden )
                  In ons land heb ik nog NERGENS van zulk een goede en snelle service mogen genieten.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #24
                    @ Tom & Marc ik zeg niet dat Vasa slechte service geeft. Ik bedoel te zeggen dat er relatief veel X-drive's het laten afweten en dat Vasa het toch wel regelmatig laat afweten om snel en adequaat te regeren. Dat weet ik niet alleen van mij zelf, maar van diverse anderen en nu ook hugoke.
                    Dat hij bij jullie wel snel reageert is eigenlijk heel normaal en zo hoort het ook. Dat jullie in België andere ervaringen hebben doet daar niets aan af.
                    Daarbij gaan jullie niet inhoudelijk in op het probleem van hugoke, maar vertellen jullie hoe goed jullie het hebben getroffen. Alsof daarmee zijn probleem is opgelost.
                    Misschien bedoelen jullie het niet zo, maar het voelt wel zo.
                    Van Marc kan ik mij herinneren dat hij zelf nog een tijd geleden opmerkte dat het hem ook was opgevallen dat er zoveel X-Drive's defect gingen. Of was een andere Marc en vergis ik mij.

                    In mijn topic 'X-Drive een zegen of niet' geef ik aan dat ik van minstens 10 personen
                    in de afgelopen jaar weet dat hun X-Drive kapot ging. Vermoedelijk zijn het er meer want soms ontsnapt een topic aan mijn aandacht, maar ik houd er niet van om te beweren dat het er meer zijn als ik dat niet voor 100% zeker weet. In ieder geval met jullie twee erbij zijn het er twaalf en vermoedelijk meer. Dat is een hoog aantal en geeft aan dat het product weinig betrouwbaar is.
                    Natuurlijk mag iemand melden dat zijn/haar X-Drive prima werkt, maar als iemand schrijft ik heb problemen en de andere gaat daar niet inhoudelijk op in maar reageert alleen met: ik niet. Voelt degene zich met zijn probleem alleen staan.
                    Jullie merken wel dat ik wat nadrukkelijke reageer, maar dat komt omdat ik mij als een roepende in de woestijn voel.
                    Ook in de Topic 'X-Drive een zegen of niet' werd ik soms wanhopig. Lees de topic nog eens en ook de reactie's, Sommigen gaven aldaar de indruk dat er helemaal geen probleem is alsof ik het uit de duim zuig.
                    Ik voel het als mijn plicht om anderen te waarschuwen. Wat ze ermee doen moeten ze zelf weten, maar min of meer beweren dat er niet zoveel aan de hand is en/of het probleem relativeren, vind ik moeilijk.

                    Tom, ik heb niet gezegd dezelfde prijs, maar vrijwel dezelfde prijs en dat betreft de Compact Flash en niet de X-Drive.

                    Comment


                    • #25
                      Vandaag kan ik melden dat VASA op mijn derde e-mail heeft geantwoord.
                      Hij verontschuldigt door te melden dat hij dacht reeds een antwoord te hebben verstuurd. Nu ja, als je per dag misschien honderden e-mails moet verwerken, kan dat gebeuren.
                      Het goede nieuws is dat ik inderdaad het DHL account van PIN kan gebruiken.

                      Ik sluit me overigens aan bij wat j@n schrijft in zijn laatste reply.
                      Niet alle reacties zijn 'to the point' (cfr opmerking bijna dezelfde prijs) en ik begrijp heel goed wat hij zegt over reacties die geen enkele oplossing bieden. Soms krijg je zelfs eerder het gevoel zelf bekritiseerd te worden (bv al of niet voldoende zorg voor X drive).
                      Internet is natuurlijk een vluchtig en snel medium en de neiging bestaat om topics onvoldoende grondig te lezen.
                      Ik heb mijzelf ook al betrapt op een antwoord naast de kwestie. Gelukkig is er de editfunctie zodat je een reply kan aanpassen of verwijderen.
                      Kritisch reageren op wat anderen schrijven is uiteraard toe te juichen.
                      Kritisch nalezen wat je zelf produceert, is gewoon een must.
                      Met vriendelijke groet, Hugoke




                      Comment


                      • #26
                        Het heeft even geduurd, maar vandaag ontving ik een nieuwe X drive II van VASA. Dit zonder enige kosten, ook de verzending was gratis (naar en vanuit Australië). Aanwijzingen van Pol Callens gevolgd en alles netjes afgehaald en terug thuis bezorgd door DHL.
                        Ik kreeg effectief een nieuw toestel, waarin mijn 'oude' harde schijf (diende nog in imagetank) netjes gemonteerd werd.
                        Van bij de start vielen verschillen op: beter opladen, geen enkel probleem met aan- en aanschakelen, schrijven van een CF kaart op harddisk snel en probleemloos, X- drive goed herkend door PC, etc. ...
                        Dat ziet er dus goed uit. Hopelijk blijft dat zo en alleszins een pluim voor de schitterende service van Vasa Carapic en PIN.

                        Groetjes, Hugoke
                        en dank aan Pol Callens voor de goede tips!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by hugoke
                          Het heeft even geduurd, maar vandaag ontving ik een nieuwe X drive II van VASA. Dit zonder enige kosten, ook de verzending was gratis (naar en vanuit Australië). Aanwijzingen van Pol Callens gevolgd en alles netjes afgehaald en terug thuis bezorgd door DHL.
                          Ik kreeg effectief een nieuw toestel, waarin mijn 'oude' harde schijf (diende nog in imagetank) netjes gemonteerd werd.
                          Van bij de start vielen verschillen op: beter opladen, geen enkel probleem met aan- en aanschakelen, schrijven van een CF kaart op harddisk snel en probleemloos, X- drive goed herkend door PC, etc. ...
                          Dat ziet er dus goed uit. Hopelijk blijft dat zo en alleszins een pluim voor de schitterende service van Vasa Carapic en PIN.

                          Groetjes, Hugoke
                          en dank aan Pol Callens voor de goede tips!
                          Geen dank Hugo, het was graag gedaan.

                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment

                          Working...
                          X