Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugsturen X drive naar PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terugsturen X drive naar PIN

    Mijn X-drive heeft weer kuren. Bij het indrukken van de POWER SWITCH verschijnt ogenblikkelijk de melding "transfer". Het toestel reageert op niets, kan niet meer worden uitgeschakeld en dan kan ik niets meer doen dan wachten tot de batterij leeg is.
    VASA liet weten dat ik de X-drive mag terugsturen.

    Heeft iemand hiermee ervaring?
    Op wie zijn kosten gebeurt de verzending en zo ik er zelf moet voor instaan, aan hoeveel kan ik mij verwachten? Moet ik het pakeje zelf naar DHL brengen of wordt het afgehaald? Welke is de goede procedure?

    Vriendelijke groet, Hugo

  • #2
    heb mijn X-drive II zonder HD teruggestuurd met PostPack van de Post
    kostte ongeveer 10€
    duurt iets langer dan DHL maar 't kost niks eigenlijk
    DHL is veel duurder
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Originally posted by hugoke
      Mijn X-drive heeft weer kuren. Bij het indrukken van de POWER SWITCH verschijnt ogenblikkelijk de melding "transfer". Het toestel reageert op niets, kan niet meer worden uitgeschakeld en dan kan ik niets meer doen dan wachten tot de batterij leeg is.
      VASA liet weten dat ik de X-drive mag terugsturen.

      Heeft iemand hiermee ervaring?
      Op wie zijn kosten gebeurt de verzending en zo ik er zelf moet voor instaan, aan hoeveel kan ik mij verwachten? Moet ik het pakeje zelf naar DHL brengen of wordt het afgehaald? Welke is de goede procedure?

      Vriendelijke groet, Hugo
      Al geprobeerd te resetten ?

      Ludovic P.
      EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
      BD0118BE

      Comment


      • #4
        Al geprobeerd te resetten ?
        -------------------------------------------
        Ja zeker, batterij ook al losgekoppeld en gereset, helpt allemaal niets. Toen ik hem pas had heb ik nog andere problemen gehad
        (hardnekkige foutmelding), mijn imagetank was betrouwbaarder ...
        Hugo

        Comment


        • #5
          Ik heb de mijne vorige week teruggestuurd, via de PTT (ned). Aangetekend en per express kostte dat eur 20,-. Het kan goedkoper, maar dan duurt het ipv 4-7 dagen, bijna twee weken. Ik hoop dat ik een andere terug heb voor mijn vakantie ...
          10D

          Comment


          • #6
            Mijn pakje heeft er toch nog een week over gedaan. Maandag had Vasa hem binnen en heeft dezelfde dag nog een nieuw exemplaar teruggestuurd. Volgens de DHL site nog dezelfde avond richting NL gestuurd. Hopelijk is dit exemplaar wel goed..

            Service bij PIN is in ieder geval prima !!
            10D

            Comment


            • #7
              wel aangetekend verzenden hé !
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Originally posted by hugoke
                Mijn X-drive heeft weer kuren. Bij het indrukken van de POWER SWITCH verschijnt ogenblikkelijk de melding "transfer". Het toestel reageert op niets, kan niet meer worden uitgeschakeld en dan kan ik niets meer doen dan wachten tot de batterij leeg is.
                VASA liet weten dat ik de X-drive mag terugsturen.

                Heeft iemand hiermee ervaring?
                Op wie zijn kosten gebeurt de verzending en zo ik er zelf moet voor instaan, aan hoeveel kan ik mij verwachten? Moet ik het pakeje zelf naar DHL brengen of wordt het afgehaald? Welke is de goede procedure?

                Vriendelijke groet, Hugo
                Beste Hugo,

                Heb mijn eerste X-drive ook teruggestuurd met DHL volledig op kosten van VASA. Heb hem uiteraard eerst op de hoogte gebracht van mijn intenties.Heb contact opgenomen met DHL, de nodige formulieren op hun site gedownload om het pakket op te sturen en met hen afgesproken om het pakket bij mij te komen ophalen. Heb niets hoeven te betalen.Alles is perfect verlopen. Binnen de week had ik een andere X-drive.

                Groetjes,

                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Beste Hugo,

                  Heb mijn eerste X-drive ook teruggestuurd met DHL volledig op kosten van VASA. Heb hem uiteraard eerst op de hoogte gebracht van mijn intenties.Heb contact opgenomen met DHL, de nodige formulieren op hun site gedownload om het pakket op te sturen en met hen afgesproken om het pakket bij mij te komen ophalen. Heb niets hoeven te betalen.Alles is perfect verlopen. Binnen de week had ik een andere X-drive.

                  Groetjes,

                  Pol.
                  Beste Pol,

                  Ik kreeg dit berichtje reeds eerder van jou, waarvoor dank.
                  Ik was het kwijt (zaterdag laatsleden geprinte versie wel terug gevonden). Bij DHL zeggen ze dat je een internationale verzendingscode moet aanvragen bij PIN. Heb jij dat dan ook gedaan?
                  Deze week wil ik er in alle geval eens werk van maken.

                  Bedankt voor de reacties, Hugo

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by hugoke
                    Beste Hugo,

                    Heb mijn eerste X-drive ook teruggestuurd met DHL volledig op kosten van VASA. Heb hem uiteraard eerst op de hoogte gebracht van mijn intenties.Heb contact opgenomen met DHL, de nodige formulieren op hun site gedownload om het pakket op te sturen en met hen afgesproken om het pakket bij mij te komen ophalen. Heb niets hoeven te betalen.Alles is perfect verlopen. Binnen de week had ik een andere X-drive.

                    Groetjes,

                    Pol.
                    Beste Pol,

                    Ik kreeg dit berichtje reeds eerder van jou, waarvoor dank.
                    Ik was het kwijt (zaterdag laatsleden geprinte versie wel terug gevonden). Bij DHL zeggen ze dat je een internationale verzendingscode moet aanvragen bij PIN. Heb jij dat dan ook gedaan?
                    Deze week wil ik er in alle geval eens werk van maken.

                    Bedankt voor de reacties, Hugo
                    Hugo,

                    De internationale verzendingscode moet te vinden zijn op de verzendingsdocumenten die bij de X-drive waren bij levering. Hopelijk heb je die bijgehouden.

                    Groetjes,

                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by hugoke
                      Beste Hugo,

                      Heb mijn eerste X-drive ook teruggestuurd met DHL volledig op kosten van VASA. Heb hem uiteraard eerst op de hoogte gebracht van mijn intenties.Heb contact opgenomen met DHL, de nodige formulieren op hun site gedownload om het pakket op te sturen en met hen afgesproken om het pakket bij mij te komen ophalen. Heb niets hoeven te betalen.Alles is perfect verlopen. Binnen de week had ik een andere X-drive.

                      Groetjes,

                      Pol.
                      Beste Pol,

                      Ik kreeg dit berichtje reeds eerder van jou, waarvoor dank.
                      Ik was het kwijt (zaterdag laatsleden geprinte versie wel terug gevonden). Bij DHL zeggen ze dat je een internationale verzendingscode moet aanvragen bij PIN. Heb jij dat dan ook gedaan?
                      Deze week wil ik er in alle geval eens werk van maken.

                      Bedankt voor de reacties, Hugo
                      Beste Hugo,

                      Als je dat enigzins kan helpen moest je de verzendinscode niet terugvinden : op mijn Shipment Air Waybill van twee bestellingen die ik reeds plaatste bij Vasa staat als "Shipper's account number" : 964796959.

                      Groetjes,

                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        'k heb net een x-drive besteld en heb deze e-mail ontvangen
                        is de warning normaal mijn engels is net zo best

                        WARNING!!! PAYMENT TRANSACTION WAS DECLINED HERE IS TRANSACTION INFO
                        __________________________________________________

                        YOUR ORDER DETAILS:
                        __________________________________________________
                        Products price (AU$) : $509.00
                        GST (AU$) : $0.00
                        Shipping (AU$) : $45.00
                        GST Shipping (AU$) : $0.00
                        Total Amount (AU$) : $554.00
                        Time of transaction : 11/09/2003 7:50:32 AM +1000

                        You have unsuccessfully tried to purchase the following items:
                        Item 1
                        Quantity Ordered: 1
                        Product Name: 512MB RIDATA SUPER PRO 52X COMPACT FLASH CARD
                        Product Code: 512MBCF
                        Unit Price (AU$) $219.00

                        Item 2
                        Quantity Ordered: 1
                        Product Name: X-DRIVE 2 + 30 GIG HDD 4200rpm
                        Product Code: XD230HDD
                        Unit Price (AU$) $290.00
                        Thank you for your order
                        http://home.tiscali.be/lucclottemans

                        Comment


                        • #13
                          Ja dat wil zeggen : betaling was geweigerd ...
                          Wat doe je hiermee in deze post zeg ???

                          Originally posted by luccl65
                          'k heb net een x-drive besteld en heb deze e-mail ontvangen
                          is de warning normaal mijn engels is net zo best

                          WARNING!!! PAYMENT TRANSACTION WAS DECLINED HERE IS TRANSACTION INFO
                          __________________________________________________

                          YOUR ORDER DETAILS:
                          __________________________________________________
                          Products price (AU$) : $509.00
                          GST (AU$) : $0.00
                          Shipping (AU$) : $45.00
                          GST Shipping (AU$) : $0.00
                          Total Amount (AU$) : $554.00
                          Time of transaction : 11/09/2003 7:50:32 AM +1000

                          You have unsuccessfully tried to purchase the following items:
                          Item 1
                          Quantity Ordered: 1
                          Product Name: 512MB RIDATA SUPER PRO 52X COMPACT FLASH CARD
                          Product Code: 512MBCF
                          Unit Price (AU$) $219.00

                          Item 2
                          Quantity Ordered: 1
                          Product Name: X-DRIVE 2 + 30 GIG HDD 4200rpm
                          Product Code: XD230HDD
                          Unit Price (AU$) $290.00
                          Thank you for your order
                          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt lichtyear zover was ik ook, reden waarvoor ik hier zit is omdat iedereen hier zo'n bestelling gedaan heeft, betaal normaal nooit via internet.
                            Reden waarvoor geweigerd was me niet duidelijk!
                            is nu net binnengekomen bij mail
                            "Internet connection, bank server has been down that particular moment."

                            Sorry dat ik uw post vervuild heb; ik hoop dat de rest van de BDers vriendelijker zijn

                            mvg
                            http://home.tiscali.be/lucclottemans

                            Comment


                            • #15
                              Sorry luccl65
                              Ik bedoelde, je zit hier in iemand anders post te schrijven, en dat je een nieuwe post moest openen voor jouw probleem .. that's all !

                              Ik ben altijd vriendelijk weet je, en soms al eens wat strenger

                              Peter
                              Originally posted by luccl65
                              Bedankt lichtyear zover was ik ook, reden waarvoor ik hier zit is omdat iedereen hier zo'n bestelling gedaan heeft, betaal normaal nooit via internet.
                              Reden waarvoor geweigerd was me niet duidelijk!
                              is nu net binnengekomen bij mail
                              "Internet connection, bank server has been down that particular moment."

                              Sorry dat ik uw post vevuild heb; ik hoop dat de rest van de BDers vriendelijker zijn

                              mvg
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                              Comment

                              Working...
                              X