Ik heb mijn fuji S2 nu anderhalf jaar (tweedehands welliswaar) en na een maand ongebruikt in de tas te hebben gezeten (examens en dergelijke) wil ik het toestel terug aanzetten en pats geen beeld als ik een foto neem
. Ik trek wel een foto want de sluiter hoor je goed, het beeld is een aantal MB om mijn computer, MAAR het beeld is gewoon zwart (ligt ook niet aan de instellingen want deze heb ik 100 keer nagekeken). Na een kleine research vermoed ik dat mijn sensor gaar is, dus toch wel problemen want ik wil echt terug foto's gaan nemen.
Herstelt Fuji nog altijd de oude S2 toestellen, want ze zijn toch sterk verouderd en het zou me niet verwonderen als ze geen service meer zouden verlenen aan oude toestellen. Ik weet niet of ik het nog gratis kan hersteld krijgen omdat ik het 2dehands heb gekocht. Iemand nog tips? Ik zie het echt niet zitten om een nieuw/tweedehands toestel te moeten gaan kopen (ontbreken van het geld
).
Alvast bedankt!

Herstelt Fuji nog altijd de oude S2 toestellen, want ze zijn toch sterk verouderd en het zou me niet verwonderen als ze geen service meer zouden verlenen aan oude toestellen. Ik weet niet of ik het nog gratis kan hersteld krijgen omdat ik het 2dehands heb gekocht. Iemand nog tips? Ik zie het echt niet zitten om een nieuw/tweedehands toestel te moeten gaan kopen (ontbreken van het geld

Alvast bedankt!
Comment