Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D700

    waar het goedkoopst ? (zowel online als echte winkel)

    via Ebay binnen Europa al eentje gezien aan 1905€ (transport inbegrepen)

    zijn er hier nog mensen die de overstap hebben gedaan van D70 naar D700 ?

    't feit dat beide 95% viewfinder coverage hebben lijkt me handig om over te stappen
    geen aanpassingen op da gebied :-)

    ik heb em paar minuutjes kunnen testen toen ik een tweedehands lens kocht van iemand
    en de witbalans was ferm in orde
    alsook da 3inch scherm en de beeldkwaliteit
    da mag wel ook voor die prijs
    buiten die nieuwe tweedehands lens heb ik geen DX-lenzen
    dus ideaal voor FF
    oa de 17-35 2.8
    Last edited by Dirtyharry71; 7 juli 2009, 20:08.
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Nikon D700

    Ik heb het ook gedaan, is een wereld van verschil: de ruis, hoge iso, snelle AF, active D-lightning. Leercurve is doenbaar, maar je ontdekt nog steeds nieuwe dingen...
    Heb de mijne van bij topfoto.be aan 1998 euro half januari, met nederlandse handleiding.
    Enige nadeel is het verlies aan tele door de FF, waardoor je weer een ander lensje moet kopen...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D700

      D700 via Ebay (1812€ transport inbegrepen)
      woensdag besteld in the UK en vandaag al geleverd !

      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D700

        Proficiat met je aankoop
        Danny's Photosite

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D700

          Enige tijd geleden gekocht bij de MM toen hun de BTW betaalden iets van €1600. Toen de D300 + 17-55 +10-20 verkocht en er een Tamron 28-75 en Sigma 15-30 2de hands voor gekocht en dat heeft mij toen niets gekost, behalve de mechanische kwaliteit van de Nikkor 17-55, wat toch wat anders is als een Tamron, maar de foto's zijn goed.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D700

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
            D700 via Ebay (1812€ transport inbegrepen)
            woensdag besteld in the UK en vandaag al geleverd !
            Proficiat met je aankoop, een topcamera. En voor een mooie prijs.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D700

              Ik heb de mijne vrijdag bij Studio 73 te Geel gaan halen, gewoon gebeld of ze er ene hadden en een uur naderhand was het de mijne.
              Ik kreeg er ook nog een compactfl. 4mb + een reinigingsetje (voor objectieven) bij.
              Tevens ook een Tamron 28-75 f2.8 bij gekocht.
              Alleen een fototas heb ik nog niet kunnen vinden (toch niet naar mijn goesting).
              De meeste fototassen hangen vol ritsen (vind ik niet zo erg) een vervelende flap aan het deksel en dan nog eens van die vervelende klippen er aan.
              Wat ik dan nog het ergste van alles vind is als je ze dan al open hebt, zitten ze al half vol met zachte stukken (het lijken wel wanten aan de binnen kant waar je alles in moet wurmen).
              Bovendien vind je dan weer tassen die te klein zijn of te groot maar de juiste maat tussenmaat die maken ze blijkbaar niet.
              Welke tas gebruiken jullie zo al?
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D700

                Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan Bekijk bericht
                Enige nadeel is het verlies aan tele door de FF, waardoor je weer een ander lensje moet kopen...
                Blijven investeren jongen, je weet waarvoor je spaart.
                Ik moet ook weer sparen voor glas, ik heb me bewust de tussenstap van D300 al bespaard dus das weer wat gewonnen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment

                Working...
                X