Mijn canon 40d van 19 juli 2008 is ter reparatie bij digital service point nederweert geweest.(de spiegel bleef steeds hangen) Zij hebben de spiegelmechaniek vervangen , algehele reiniging, functiecontrole gedaan. Ik heb mijn camera 22 juni weer terug van reparatie. Ik heb na ontvangst er een paar testfoto's mee gemaakt. Dit weekend heb ik de camera meegenomen tijdens een weekendje uit. De camera deed het goed. Maar eind van de dag wilde ik weer een foto maken maar toen ging mijn camera niet meer aan. Ik dacht dat zal de accu wel zijn, alhoewel ik niet gezien had dat hij aangegeven had bijna leeg te zijn , dus dat vond ik al raar. Meteen thuis een andere accu erin gedaan maar de camera doet helemaal niet. De camera is dus alweer stuk. Na de reparatie heb ik er alleen dit weekend maar gebruik van gemaakt.
Ik heb alle batterijen al eruit gehaald er er opnieuw ingezet maar ook dit hielp niet, camera doet helemaal niets. Ik heb niets met de camera gedaan, niet nat geweest of gevallen, geen filtser erop gehad, geen lenzen gewisseld. Het vervelende ervan is dat ik nu net buiten de garantie ben. Deze camera kost mij alleen maar geld op deze manier, steeds weer verzendkosten.
Jullie nog ideeen wat het kan zijn?
Ik heb alle batterijen al eruit gehaald er er opnieuw ingezet maar ook dit hielp niet, camera doet helemaal niets. Ik heb niets met de camera gedaan, niet nat geweest of gevallen, geen filtser erop gehad, geen lenzen gewisseld. Het vervelende ervan is dat ik nu net buiten de garantie ben. Deze camera kost mij alleen maar geld op deze manier, steeds weer verzendkosten.
Jullie nog ideeen wat het kan zijn?
Comment