Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sensorreiniging canon 40D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sensorreiniging canon 40D

Hallo,
    ik heb stof of vuil op mijn sensor zitten. Nu was ikvroeger op de avond hier op forum aan het zoeken naar hoe en wat.
    Ik kwam op een topic waarin gesproken werd over een zekere Roland (ter beke) denk ik uit het gentse, die dus blijkbaar DE referentie is als het over sensor reiniging gaat. Hij had zelf systeem ontwikkeld om te reinigen.
    Daar stond ook die man zijn email adres bij.
    Kan iemand me ofwel het emailadres van die man geven, ofwel het betreffende topic?
    Want ik kan het betreffende topic gewoon niet meer vinden. En ja, ik heb de knop "zoeken" al gebruikt.
    Bij voorbaat dank,

Harre

Re: sensorreiniging canon 40D

Vul eens even "roland sensor reininging" in de zoekfunctie in en ik ben zeker dat je in de 2de discussie in het 10de topic meer zal vinden.
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Hi, ik heb een Canon 30D en heb op de sensor een vervelend plekje dat terugkomt in mijn foto's. Je kan het plekje met het blote oog goed zien. Nu dacht ik, ik ga er heel zachtjes over met een licht penseeltje... Maar nee hoor, nu zit het vol stofjes. Ik durf er niet meer aankomen en ga hem morgen binnen doen bij een

(reiniNging: die N is er teveel aan, Hubert)
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        http://forum.belgiumdigital.com/f20/...ng-122769.html

(reiniNging: die N is er teveel aan, Hubert)
        Die was aan mijn vingers blijven plakken
        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik had het ook niet gemerkt, maar bij een "zoek met Google" rechtstreeks op jouw tekst, kwam de vraag:"Bedoel je misschien...?" Ben normaal niet zo'n komman**ker als bepaalde anderen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Ik ben vandaag bij Roland langs geweest! Ik moet zeggen, het was me het ritje van Herentals naar Gent MEER DAN WAARD!
            Ben ooit is naar Konijn geweest voor sensorreiniging, maar dat was maar niks.
            Bij Roland kreeg ik alle uitleg die ik maar wou en mijn sensor was proper als nooit tevoren.

Roland,

nogmaals bedankt voor de goede uitleg, de drank, en de propere sensor!

Groetjes

Filip

Comment

Working...
            X