Vandaag de kodak z8612IS van iemand kunnen overkopen aan zacht prijsje. Moet zeggen, Scherpte en kleur . Perefect om mee te nemen in het hoog gebergte ipv mijn dslr. Zeker omdat ik vroeger al van kodak kwam en daar de pano functie gebruikte die 3 foto's aan elkaar zet . Wat blijkt. dit toestel werkt alleen op 2x aa lithium batterijen. Steek daar gewone duracellekes in en na 2min zegt hij dat em al bijna leeg is . Er bestaat wel een dure oplaadbare kodak batterij . Iemand andere oplossing
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kodak z8612IS
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kodak z8612IS
Schijnbaar staat deze cam er om bekend dat ze batterijen "vreet" .. werkelijk vreet !
behoudens de onderstaande koude douche natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtSchijnbaar staat deze cam er om bekend dat ze batterijen "vreet" .. werkelijk vreet !
behoudens de onderstaande koude douche natuurlijk
http://www.dpreview.com/reviews/Q408...roup/page4.asp
Heb er zo al enkele horen klagen met deze gewone AA batterijen.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
In handleiding staat duidelijk Alkalinebatterijen zijn niet geschikt! . Kan gebruik maken van de Oplaadbare Kodak Lithium-ionbatterij, of 2x aa lithiumbatterijen . Heb onderstussen als 2x oplaadbare batterijpack lithium besteld op het net met bijpassende lader . Al bij al, ik heb 90€ betaald voor een 1.5 maand oude camera en een sdhc 4gig extremeIII bij. Ik gebruikte meestal mijn vorige compact voor beeldjes te schieten zoals deze.
Last edited by blazor; 5 juli 2009, 14:10.Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Beter eerst de handleiding lezen he
Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk berichtIn handleiding staat duidelijk Alkalinebatterijen zijn niet geschikt! . Kan gebruik maken van de Oplaadbare Kodak Lithium-ionbatterij, of 2x aa lithiumbatterijen . Heb onderstussen als 2x oplaadbare batterijpack lithium besteld op het net met bijpassende lader . Al bij al, ik heb 90€ betaald voor een 1.5 maand oude camera en een sdhc 4gig extremeIII bij. Ik gebruikte meestal mijn vorige compact voor beeldjes te schieten zoals deze.
Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk berichtDenk dat de meeste cam's met AA baterijen er voor bekend staan om batterijen te vreten. Op het werk heb ik ook een HP en deze is net hetzelfde, vreet batterijen
Heb er zo al enkele horen klagen met deze gewone AA batterijen.
Comment
Comment