Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik heb vandaag voor de fun es de a230, en de a330 es vastgehad in de winkel, met de 18-55 lens..
ik ga er niet al teveel over zeggen, maar dit is echt te klein om vast te houden en teveel plastic gevoel..ook dat lensje..
ik zou hier niet graag een zware tele voor hangen, want dan is de balans ver te zoeken..
de nieuwe accu's zijn trouwens ook van een ander type, en zijn dus sneller leeg...
het aan/uitknopje doet erg goedkoop aan, en het stelwieltje zit voor mij te ver voorop de camera.. komt dus bij, dat eea zoo ontzettend klein uitgevoerd is, dat je binnen no-time (als je wat grote handen hebt) met verkrampte vingers zit te muggelen..
alles is zo klein en pietepeuterig...
zelfs als hier een grip(je) onder zou zitten is het nog te klein en te plastiky..
mss dat sommigen klein liever hebben, maar ik heb toch liever wat groters in mijn handen, en met wat meer gewicht.. toch zeker aan zee, als het wat harder waait...
Comment