Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A200 of A230?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony A200 of A230?

Hallo,

Een aantal van mijn vrienden en mijn broer hebben mijne kop zot gemaakt en nu moet en zal ik dus ook een camera hebben om wat mee te "spelen"...

Ik kan een Sony DSLR-A200 + 18-70mm kopen voor 320€ of een Sony DSLR-A230 + 18-55mm voor 390€. (kan korting krijgen via mijn werk)

Beiden zijn ze nieuw. Welke zou ik kiezen?
    Zijn er alternatieven voor die prijs die beter zijn?

Dank bij voorbaat...

Re: Sony A200 of A230?

Voor die prijs zou ik voor de 230 gaan...

Comment

Ok, dat dacht ik dus ook...

Dan blijft me alleen nog de vraag over of er voor die prijs nog iets beters te vinden is op dit moment...

Comment

Als ik jou was:

Losse a200 body + Sony 18-55 SAM (veel betere lens, normaal ruim over de €100 denk ik zo, en nu superpromotie: slechts €49 bij kamera-express.nl !)
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Geen idee waarom ze uwe kop zot hebben gemaakt maar als je enkel een camera koopt om je broer en vrienden te plezieren dan zal het een teleurstelling kunnen worden.
          Dan zal iemand een leuk 2dehandstoestel kunnen kopen binnen enkele maanden zoals er veel gebeurt.
          Ik zou toch overwegen nog even je beslissing in beraad te nemen.
          Koop je toestel omdat jij het wil en niet omdat een ander het wil. De beste raad die ik je kan geven.

Oorspronkelijk geplaatst door smullie Bekijk bericht
          Hallo,

Een aantal van mijn vrienden en mijn broer hebben mijne kop zot gemaakt en nu moet en zal ik dus ook een camera hebben om wat mee te "spelen"...

Ik kan een Sony DSLR-A200 + 18-70mm kopen voor 320€ of een Sony DSLR-A230 + 18-55mm voor 390€. (kan korting krijgen via mijn werk)

Beiden zijn ze nieuw. Welke zou ik kiezen?
          Zijn er alternatieven voor die prijs die beter zijn?

Dank bij voorbaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Geen idee waarom ze uwe kop zot hebben gemaakt maar als je enkel een camera koopt om je broer en vrienden te plezieren dan zal het een teleurstelling kunnen worden.
            Als je een en ander eens nuchter bekijkt, dan zul je merken dat iedereen vanalles koopt omdat hij/zij zijn kop zot laten maken heeft... en als het niet is door familie, dan is het door vrienden, of door de marketingjongens/-meisjes die ons een resem behoeften doen aanvaarden waarvan we voordien niet eens wisten dat ze bestonden.

Met als gevolg dat we met z'n allen permanent in kleine of grote mate ongelukkig zijn en steeds iets anders of nog meer willen. Prachtig toch hé, hoe de economie draait. Hoe zou je anders nog werk vinden .
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
              Met als gevolg dat we met z'n allen permanent in kleine of grote mate ongelukkig zijn en steeds iets anders of nog meer willen. Prachtig toch hé, hoe de economie draait. Hoe zou je anders nog werk vinden .
              Een beetje OT, maar ik betrap me er de laatste tijd meer en meer op gewoon content te zijn met wat ik heb

Comment

Ik ben ne gierige... Ik heb daar over nagedacht zenne...

Merci voor de zorgen, maar dat is niet nodig... En trouwens, moest het zo zijn, dan is dat toch nog niet erg? Waar zou je anders je goedkoop tweedehandsmateriaal halen?

Comment

Als ik dit hier lees, dan ben ik precies toch beter af met die A200

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                    Een beetje OT, maar ik betrap me er de laatste tijd meer en meer op gewoon content te zijn met wat ik heb
                    Zeker Frank? Slaap je goed? Eet je voldoende? Toch niet ziekjes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smullie Bekijk bericht

Ik ben ne gierige... Ik heb daar over nagedacht zenne...

Merci voor de zorgen, maar dat is niet nodig... En trouwens, moest het zo zijn, dan is dat toch nog niet erg? Waar zou je anders je goedkoop tweedehandsmateriaal halen?
                      Ik ben inderdaad van het principe: elk doet met zijn geld wat hij wil

Toen ik begon met fotografie las ik verschillende topics dat een 50 en 85mm prime tot de standaarduitrusting van een fotograaf behoren. Naief als ik was deze gekocht. Na een tijdje ontdekt dat dit bull**** was en heb ik 2 mensen kunnen blij maken met toplenzen voor een zacht prijsje.
                      Er wordt veel verteld wat je nodig hebt maar het is maar welk soort fotografie je doet.

Maar helemaal terug ON topic: alvast succes met je nieuwe Sony (als je niet zwicht voor een Pentax, Nikon, Oly, Canon, Pana, ... )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                        Awel, ik ook .

Comment

ik heb net een a350 voor 700€ gekocht+2lenzen de 200 en 230 lagen daar ook voor die prijs
                          sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

Comment

Ik heb em net besteld se: DSLR-A230 met standaardzoomlens SAL-1855 18-55 mm
                            Ik heb er wel een scheetje minder voor betaald (390€ incl BTW) dan de prijs die daar staat, maar dat vond ik niet zo erg... ;-)

Extra lenzen kan ik later nog bijkopen als ik er behoefte aan heb... ;-)

Ik heb er ineens wel een draagtas bijgekocht. Of dit een koopje was (35€) weet ik niet, maar ik ga niet beginnen rondrijden voor 5€ en deze wordt dan handig bij de camera bijgeleverd op mijn werk tijdens de werkuren...

Morgen zal nog wat vroeg zijn, maar vanaf overmorgen mag ik er op wachten...

Comment

Afhankelijk van waar je hem besteld hebt, kan het best zijn dat je er morgen al mee op pad kan .

Veel plezier ermee (ook aan s04 trouwens )!

Comment

Working...
                              X