Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera uit duitsland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• camera uit duitsland

Heb zojuist mijn panasonic tz7 ontvangen uit duitsland.
    Ongelooflijk toestel maar...er zit enkel een franse handleiding bij en een (gecopieerde) cd met een duitse handleiding. Nu is het niet de eerst keer dat ik iets uit duitsland bestel maar een franse handleiding heb ik daar nooit bijgekregen. Meestal een duitse en engelse.
    Iemand enig idee wat ik me hier gekocht heb?
    Heb een mailtje gestuurd en dit was hun antwoord:

we can send you a basic manual in german language with about 35 pages which
    is included normally in the delivery.

An advanced manual is only available on cd.

Please give us a short notice if we shall send the basic manual?

KLopt dit? In duitsland krijgen de mensen toch een gewone volledige duitse handleiding?!? Wie spreekt daar frans?!?
    Nederlands had ik niet verwacht maar toch wel engels...

Kan ik hier iets aan doen?
    Bedankt!

Re: camera uit duitsland

tja, met de vrijgemaakte markten kopen ze soms modellen op uit andere landen waar ze die goedkoper kunnen krijgen ...

maar je handleiding is zonder enige registratie gewoon vanop de belgische panasonic site te downloaden

handleiding

Comment

bedankt, had ik ook gezien maar vraag me af wat voor camera ik gekocht heb!?

Kan dit problemen geven als ik van de garantie gebruik moet maken?

Denkt niet dat de camera in frankrijk goedkoper is dus vraag ik me af waar hij vandaan komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
        bedankt, had ik ook gezien maar vraag me af wat voor camera ik gekocht heb!?

Kan dit problemen geven als ik van de garantie gebruik moet maken?

Denkt niet dat de camera in frankrijk goedkoper is dus vraag ik me af waar hij vandaan komt.
        Je hebt je garantie toch via de winkel waar je je toestel hebt aangekocht, dus hiervan zou ik niet direct wakker liggen.
        Als er iets mis is met je toestel zal je denkelijk wel met je toestel terug moeten naar waar je het toestel hebt aangekocht.

Toestel komt uit de panasonic fabriek
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
          .

Toestel komt uit de panasonic fabriek
          laten we hopen

Hij doet het in ieder geval prima en kan hem echt aanraden!
          Het is de opvolger van mijn tz1 (waar ik nog steeds erg tevreden over ben en nu af en toe met de kinderen mee mag) en het is ongelooflijk om te zien hoe de techniek er in die toch redelijk korte tijd op vooruitgegaan is.

Comment

Working...
          X