Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerlijke prijs voor een 30D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerlijke prijs voor een 30D

    wat is volgens jullie een eerlijke prijs voor een 30D, in perfecte staat (letterlijk geen schrammetje) 18000 klicks?
    ik overweeg sterk om mijn oud toestel te verkopen maar wil graag weten hoeveel hij waard is. (ik wil niet teveel vragen, indien hij niet veel meer waard is hou ik hem wel )

    alvast bedankt
    Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

  • #2
    Re: eerlijke prijs voor een 30D

    Fotokonijnenberg biedt momenteel al een 30D aan voor 295,- en da's met 6 maanden garantie. Ziet er volgens de advertentie perfect uit en technisch in orde.

    Voor een exemplaar zonder garantie zou ik op basis van bovenstaande zeker niet meer dan zo'n 250,- betalen. En als ik in jouw schoenen stond zou ik hem voor dat geld niet wegdoen. Een back-up camera vind ik toch wel een prettig idee. En bovendien kan minder lenzen hoeven wisselen soms ook een groot voordeel zijn.
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: eerlijke prijs voor een 30D

      Oorspronkelijk geplaatst door Philip-t Bekijk bericht
      wat is volgens jullie een eerlijke prijs voor een 30D, in perfecte staat (letterlijk geen schrammetje) 18000 klicks?
      ik overweeg sterk om mijn oud toestel te verkopen maar wil graag weten hoeveel hij waard is. (ik wil niet teveel vragen, indien hij niet veel meer waard is hou ik hem wel )

      alvast bedankt
      Ik heb er gisteren 1 gekocht met 5000 opnamen en als nieuw voor 300€
      Vraag er 300€ voor en sla toe als er iemand 275 biedt....

      Comment


      • #4
        Re: eerlijke prijs voor een 30D

        bedankt voor jullie reacties.
        voor die prijs zal ik hem wel houden. 300€ voor een camera die in mijn ogen veel meer waard is... hmm, ik zou hem zelf ook kopen voor die prijs
        (ik dacht eerlijk gezegd nog een 450 te krijgen ervoor )
        Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

        Comment

        Working...
        X