Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope webshop Amerika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goedkope webshop Amerika

Hey,

De search kon geen antwoord bieden dus vraag ik het hier even.
    Welke webshops in Amerika voor een Nikon-toestel zijn het goedkoopst?
    (Ik heb al veel gezocht maar nog niet echt veel gevonden)

Ik kan het laten afleverne bij een Amerikaanse vriend die het meebrengt naar België
    dus webshops die enkel in de VS leveren is ook geen probleem!

Mvg,
    Nick.

Re: Goedkope webshop Amerika

ik ken alleen http://www.bhphotovideo.com/ in new york

Comment

De shop hierboven vermeld ken ik ook. Alleen nog nooit iets besteld en voor die paar eurokes verschil blijf ik liever bij een winkel in belgie waar ik mijn garantie altijd kan gebruiken. Vroeger had ik big red photo ofzoiets waar je lenzen kon bestellen met toch wel 300euro verschil. Alleen is deze precies dood aan het gaan.

dat was hun ebay winkel. alleen is er nu niet meer zoveel keuze als een jaar geleden. Dienst is daar wel supper. garantie wordt aangemaakt zodat je deze in eigen land kunt gebruiken. J moet dan wel contact opnemen met die mensen die in Frankrijk zitten. Maar de prijzen stijgen ook al serieus naar onze Belgische democratische prijzen
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

www.amazon.com misschien een optie?

Zijn allesinds te vertrouwen

Comment

Hey,

Ben nieuw op dit forum, als ik je een gouden tip mag geven. Ga eens langs op www.hightechinvestment.be. Ik kocht daar onlangs een Canon Eos 500D 18-55. Hier krijg je een eerlijk prijs en correcte afhandeling. Bovendien worden er persoonlijke offertes gemaakt op produkten die niet op de site staan. Een echte aanrader!

Comment

Working...
          X