Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E-P1 eindelijk uit de coulissen !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Olympus E-P1 eindelijk uit de coulissen !

Kzou daar geen schrik voor hebben, dat kwaliteitsmateriaal bereikbaar wordt, meeste mensen die het kopen gaan er niet meteen een pro status aan overhouden.
    De weg naar goedverdienende pro fotograaf is ook redelijk lang, een of ander camera kopen heeft daar weinig mee te zien. Goed materiaal is ook al lang voor iedereen bereikbaar. Wa kosten sommige dslr's nog 2e hands en analoog smijten ze naar u kop.
    http://aljocha.tumblr

Comment

ok, ik kan jullie volgen. het verschil is, dat als ik mijn slr in mijn moeder haar pollen duw, dat ze er véél mooiere foto's mee maakt dan met een compactje, en dan bestaat natuurlijk het gevaar dat er gaat gedacht worden 'ahja, die maakt mooie foto's, dat die mijn huwelijk maar trekt, ipv een fotograaf die dan wat geld kost'. Het is gewoon dat op het gebied van image quality (niet creativiteit) de doorsnee consument een hoger niveau zal kunnen halen, op een makkelijkere manier...
      Maar, dat men zich kan onderscheiden door ervaring, visie etc is natuurlijk volledig juist. Het zal wel wat van de twee zijn
      Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
      BLOG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Magic Bekijk bericht
        en dan bestaat natuurlijk het gevaar dat er gaat gedacht worden 'ahja, die maakt mooie foto's, dat die mijn huwelijk maar trekt, ipv een fotograaf die dan wat geld kost'.
        Dr zullen enkelen da proberen, zwaar teleurgesteld zijn, en dan aan iedereen een prof aanraden...
        En als amateur moet je wel al héél zeker van je zelf zijn om aan een trouw reportage te beginnen... 'k heb zaterdag ook een stukje geprobeerd (een paar foto's van op mijn plaats in de kerk en een paar bij het buitenkomen, dr was ook een prof), en da is nie simpel. Je moet heel veel unieke momenten na elkaar hebben, wat sfeer foto's tussendoor, altijd op het juiste moment op de juiste plaats en juiste instellingen... De meeste amateurs met hun eerste dslr hebben niet die drive en systematiek om dat aan te kunnen... Da maakt het verschil met ne prof, nie de kwaliteit van hun materiaal...

mvg
        Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Intussen staat de E-P1 genoteerd op oa. sites van Cameranu.nl en Fotokonijnenberg.be. Kitprijs met pancake lens rond de 900 euro.

Comment

Op de site Cameranu.nl staat de E-P1"in voorraad". Omdat ik volgende week op vakantie vertrek zocht ik de dichtsbijzijnde Olympus-dealer... Hij had er nog nooit van gehoord . Rare jongens die Brusselaars.

Comment

Mijn eerste indrukken van de camera na een week gebruik : hier.

Tom

Comment

Working...
              X