Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raad geven bij aankoop bridge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• raad geven bij aankoop bridge

Ik ga binnenkort op reis naar Zuid Afrika , een reis met veel afwisseling , dieren ,landschappen , portretten enz... Omdat ik niet ganse dagen wil sleuren met lenzen denk ik dat het beste toestel voor mij een bridge toestel is. Maar de keuze is zo overweldigend dat ik het bos door het woud niet kan vinden. Kunnen jullie mij helpen om een geschikt toestel te vinden , de prijs is niet zo van belang.Dank

Re: raad geven bij aankoop bridge

Op dit ogenblik één van de beste toestellen ( 14 x zoom ): Fuji S100FS

En wil je echt een super super zoom ( 26 x zoom ) : Olympus SP-590 UZ
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

WAT DENK JE VAN DE PANASONIC dmc f28,

Comment

FZ28: uitstekend toestel, de opvolger van de FZ18. Doe je zeker geen miskoop aan.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik zou een FZ50 aanraden. Deze zijn niet meer in de handel verkrijgbaar, maar natuurlijk wel nog tweedehands. Deze heeft een zoom van 38-450mm.

Ik had me ook dit toestel aangekocht voor men rondreis door oceanie. Het grote voordeel van dit toestel is dat het zeer robust is en er geen lens uitkomt bij het inzoomen. Dit toestel werkt met een interne zoom waardoor de kans dat er zand in het lensmechanisme komt dadelijk een stuk kleiner wordt.

Ander voordeel is dat je met de hand aan een ring kan draaien om te zoomen (zoals bij een DSLR) en hiervoor dus geen kostbare stroom verbruikt.

Comment

Working...
          X