Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop eerste digitale reflex ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aankoop eerste digitale reflex ...

Dank om dit te melden. Mijn vermoeden is hiermee bevestigd (en wat Psychodweep zegt, klopt dus niet).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
      Waarom kopen zoveel mensen zo'n extra batterijgrip? Met de gewone batterij heb je toch ruim voldoende en de flits heeft toch apparte batterijen?
      Of is het enkel voor de grip?
      Ik heb de grip alleen maar omdat ik veel foto's in de protertstand maak een dan is het veel makkelijker vast houden en zeker met een aparte set bedieningsknoppen erop. In de landschapstand maak het mij geen bal uit of er nu eeen grip op zit of niet. De extra batteriju kan ook wel mee in de tas.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
        (in tegenstelling bij de nikon D200 die meer frames kan bursten met grip en batterijen)
        D700 en D300 en niet bij de D200.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
          De batterijen zijn parallel geschakeld met een sperdiode.
          Als de inwendige weerstand gelijk is dan zullen ze allebei even snel ontladen.
          Ik stel het gewoon in het menu welke eerst leeg mag: body of grip, dus het wordt gewoon door de camera geregeld.

Comment

Working...
          X