Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 60D op komst???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Canon 60D op komst???

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
    waarom zou iemand die interesse heeft voor video niet mogen zien wat er bij de concurrentie voorhanden is, moet je hier met oogkleppen rondlopen, is uitwisselen van informatie verboden dan ?

als iedereen tracht zich aan de feiten te houden en zich weerhoud van domme uitspraken te maken is er volgens mij niets aan de hand.

en video systeem van 60d zal niet erg veel verschillen van de 50d op datgene wat die video aantoont althans.
    Topic is topic hé zeg, dit is 60D.
    Voor de rest heb je gelijk, maar start er dan een topic over als dat absoluut moet.

Comment

Als die 60D ongeveer even veel kost als een 7D, laat dan die 60D maar in de winkel liggen...

De AF van de 7D is veel beter dan die van de 60D, de 7D is veel degelijker gebouwd en kan wat regen verdragen (op voorwaarde dat de lens er ook tegen kan).

De prijs van de 60D zou juist tussen die van de 550D en de 7D moeten zitten, maar als ik de specificaties bekijk zie ik niet direct een goede reden om voor de 60D te kiezen in plaats van de 550D.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

waarom zou iemand die interesse heeft voor video niet mogen zien wat er bij de concurrentie voorhanden is, moet je hier met oogkleppen rondlopen, is uitwisselen van informatie verboden dan ?

als iedereen tracht zich aan de feiten te houden en zich weerhoud van domme uitspraken te maken is er volgens mij niets aan de hand.

en video systeem van 60d zal niet erg veel verschillen van de 50d op datgene wat die video aantoont althans.
        [Mod-LesC]Puerte, lees het forumreglement (specifiek 1.8) erop na. Geen discussie over het modereren. Je bent gewaarschuwd.]
        1.8. Geen discussie over forumregels, moderatie en forumbeheer

De forumregels en de gebruikersovereenkomst kan je vóór het registreren nalezen. Bij je registratie op het forum ben je hier automatisch mee akkoord gegaan.

Ga daarom niet in (eindeloze) discussie over de forumregels of over tussenkomsten van de forumbeheerders! Ben je het niet eens met een situatie of tussenkomst, stuur dan een privaat bericht of e-mail naar de moderator in kwestie of naar de forumleiding.

De forumbeheerders stellen je kritische reacties en vooral je constructieve suggesties wel degelijk op prijs: formuleer die daarom op een duidelijke en beschaafde wijze.

Het is daarom ook niet geoorloofd om publiek en herhaaldelijk op het forum te berichten over je ongenoegen betreffende de forumbeheerders, hun moderatie of de forumregels in het algemeen, laat staan om dit te doen aan de hand van verdachtmakingen, beledigingen en persoonlijke aanvallen. Het is tevens niet toegestaan om weggehaalde onderwerpen/posts opnieuw te starten.

Dergelijke ongewenste tussenkomsten kunnen in het uiterste geval een tijdelijke of definitieve schorsing van je account (ban) tot gevolg hebben. Pogingen om een ban te omzeilen door het aanmaken van een nieuwe account worden beschouwd als een ernstige inbreuk, en kunnen zonodig gemeld worden aan de internetprovider van de betrokken persoon.
        [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik kreeg van CPS een nieuwsbriefje binnen waar ik over die 60D las. Iets wat hem voor mij direct bij de niet-meer-semi-pro klasseerde (en waar niemand hier over valt precies): SD! kleinere kaartjes voor kleinere toestellen, en trager.
          Ik vidn eht een rare wending nemen allemaal in elk geval;
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

Comment

1150 euro volgens dpreview

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
              Ik kreeg van CPS een nieuwsbriefje binnen waar ik over die 60D las. Iets wat hem voor mij direct bij de niet-meer-semi-pro klasseerde (en waar niemand hier over valt precies): SD! kleinere kaartjes voor kleinere toestellen, en trager.
              Ik vidn eht een rare wending nemen allemaal in elk geval;
              is een nieuwe trend vind je bij alle toestellen terug in deze categorie welke recent op de markt komen.
              semi-pro ? denk niet dat dit toestel nog op niveau zit van 40d, dat toestel zat het in het rijtje van de a700 en de d300.
              verwacht dat 60d te vergelijken zal zijn met de opvolger van de d90, en dan nog.
              gewoon is vergelijken met recente toestellen welke op de markt gekomen zijn, weliswaar in een lagere class, maar als je de spec's op papier vergelijkt wat snelheid, AF en hoge ISO betreft !

Waarschijnlijk heeft Canon nog iets achter de hand of protegeren ze de 7d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door damien Bekijk bericht
                Dat wisten we al hoor .
                Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Als die 60D ongeveer even veel kost als een 7D, laat dan die 60D maar in de winkel liggen...

De AF van de 7D is veel beter dan die van de 60D, de 7D is veel degelijker gebouwd en kan wat regen verdragen (op voorwaarde dat de lens er ook tegen kan).

De prijs van de 60D zou juist tussen die van de 550D en de 7D moeten zitten, maar als ik de specificaties bekijk zie ik niet direct een goede reden om voor de 60D te kiezen in plaats van de 550D.

Ome Canon heeft zonet een forse prijsverhoging voor de 7D en de 1000D aangekondigd per 1 september 2010
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                    Ome Canon heeft zonet een forse prijsverhoging voor de 7D en de 1000D aangekondigd per 1 september 2010
                    Van welke bron haal je dit ?
                    Toch niet van klein duimpje zeker

Lijkt me sterk de 7D staat tegenover (+/- gelijk geprijsde) Nikon D300.
                    Of zouden die twee prijsafspraken gemaakt hebben.
                    Last edited by ivanhoe; 27 augustus 2010, 20:33.
                    Ivan
                    http://www.henderix.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoe Bekijk bericht

Bingo, U mag door naar de volgende ronde.

Comment

Bingo, U mag door naar de volgende ronde.
                        Kom kom, bewijzen of stoppen met dit gezever.
                        Botweg hier beweren dat 2 bedrijven (die heus wel gereglementeerd worden qua prijssetting tov elkaar..) prijsafspraken maken, vraagt om verduidelijking
                        Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoe Bekijk bericht

sterke daling van de euro ! commercant als otto zou dat moeten weten !

Comment

sterke daling van de euro ! commercant als otto zou dat moeten weten !

En Puerte heeft inderdaad gelijk.

Comment

Toch wel een bijzonder raar toestel van Canon, SD kaartjes, geen microadjust meer, vreselijk lelijk design, kleiner en ronder. Ben ik blij dat ik hier niet op heb zitten wachten.

Comment

En Puerte heeft inderdaad gelijk.
                                Jaja... en ondertussen vrezen ze in de US of A weer voor een tweede dip. GE moet begot die hun cijfers eens deftig bezien. Pakken werklozen, economie op losse schroven, afhankelijkeid /verbondenheid met de Chinese markt, overdreven veel drukken van dollars, gigantische bedragen die door de overheid beloofd worden te zullen worden gepompt in... (van waar komt dat geld?),...
                                Gewoon nog effe wachten en ge krijgt 1,5 dollar voor nen euro.
                                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                                www.musicinframe.be

Comment

Working...
                                X