Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 60D op komst???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Canon 60D op komst???

Is dit de eerste Canon die draadloos een Speedlite kan aansturen?
    Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic007 Bekijk bericht
      Is dit de eerste Canon die draadloos een Speedlite kan aansturen?
      als ik me niet vergis, kan de 7D dat ook al met zijn ingebouwde flitser...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        als ik me niet vergis...
        Je vergist je niet!

Jacobus
        Zenfolio

Comment

En het is meteen een éérste voordeel aan 60D die ik merk... vind het vooral jammer dat Canon dit feature lang verborgen hield.. Bij Nikon kan men al een lange tijd flitsen aansteken met hun camera..
          Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

Comment

WiFi zit er ook op, maar alweer geen GPS voor geotagging, en dat kan maar enkel euri schelen...komaan Canon, dat kan toch beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
              WiFi zit er ook op, maar alweer geen GPS voor geotagging, en dat kan maar enkel euri schelen...komaan Canon, dat kan toch beter.
              effe nuanceren Zappa... er zit een menu in voor ALS je er een Eye-Fi wifikaartje in zou steken.

Wifi zit dus niet per definitie ingebouwd in de camera out-of-the-box.

Persoonlijk vind ik wifi handiger/bruikbaarder dan GPS Geotagging
              Last edited by Hans Swolfs; 26 augustus 2010, 15:42.
              Nieuwe site

Comment

effe nuanceren Zappa... er zit een menu in voor ALS je er een Eye-Fi wifikaartje in zou steken.

Wifi zit dus niet per definitie ingebouwd in de camera out-of-the-box.

Persoonlijk vind ik wifi handiger/bruikbaarder dan GPS Geotagging
                Juist, 't was te schoon om waar te zijn, mijn foute interpretatie. Maar ook dat, ingebouwd en beschikbaar, zou toch moeten kunnen vandaag.

Comment

Zal wss een nieuwe feature zijn op een 70D naast zijn 3 kantelschermen(2 andere als vleugels) langs alle kanten, houten behulzing en toch wel minstens wielen en een trekhandje, in geval dat het nog te zwaar wordt.

Comment

What's in a name...het is toch maar een type aanduiding zeker. Als ik naar het gamma van Canon kijk zie je een hele resem DSLR's in alle prijsklasses waar niet eens zoveel verschil tussen zit. Welke naam ze er aan geven maakt toch geen verschil? Ze kunenn moeilijk een 60D maken die toevallig krak hetzelfde is als een 7D buiten dan dat deze gekocht mag worden door mensen die voorheen een xxD gebruikten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                      What's in a name...het is toch maar een type aanduiding zeker. Als ik naar het gamma van Canon kijk zie je een hele resem DSLR's in alle prijsklasses waar niet eens zoveel verschil tussen zit. Welke naam ze er aan geven maakt toch geen verschil? Ze kunenn moeilijk een 60D maken die toevallig krak hetzelfde is als een 7D buiten dan dat deze gekocht mag worden door mensen die voorheen een xxD gebruikten
                      De 7D was gewoon een fout, en daarmee dat ze nu met de 60D een stapje terug moeten.
                      Volgens mij was men van plan om de features vd 7D in de nieuwe 60D te steken, maar men kon/wilde niet meer wachten omv een sterke Nikon oa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                        ik vind dat een goed syteem en wil dat zekers niet afbreken, maar mijn bedenking is wat is de meerwaarde van het op je toestel te doen dan van op PC waar het veel vlugger en accurater kan dan op klein scherm.

antwoord kan zijn voor diegene die niet de kennis hebben om RAW te gebruiken,kan me voorstellen dat het systeem wel voldoet voor een groot aantal gebruikers.

specificatie op papier vallen verder wel heel licht uit volgens mij, protegeren precies de 7d.
                        Waar het mij om gaat is dat het mogelijk best te gebruiken is, maar zolang we niet weten wat het is en of het meerwaarde heeft voor de camera, vind ik het niet nodig om
                        als nutteloos te bestempelen.
                        Want je kunt mij niet wijs maken is dat je zonder dat je iets geprobeert hebt het al kunt bestempelen als iets waardeloos. Ook al wek je de indruk er verstand van te hebben.

Verder niets slechts bedoeld "Nick " en "JorisvD",
                        ik wilde helemaal niet onvriendelijk commentaaar leveren,
                        Het spijt me echt als jullie dat zo zien,
                        de lontjes worden erg kort hier in de groep.
                        Vriendelijke groeten
                        Paul

Comment

online circuleren launchprijzen van ca. 1400 euro.
                          Wie laat de 7D dan staan en betaald ruwweg 200 euro meer voor de 60D?

Comment

de 60D fans

Comment

mensen... als je één ding moet doen, is het launchprijzen effe negeren...
                              kijk eens hoe snel de EOS 7D in prijs zakte... De 60D gaat dat ook doen hoor...

Er zijn altijd zotten die bij release van een nieuw toestel zulke prijzen betalen maar zoals gezegd : dat zijn zotten
                              Nieuwe site

Comment

als ik me niet vergis, kan de 7D dat ook al met zijn ingebouwde flitser...
                                En de 5D MII ?
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                                X