Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A200W

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony A200W

    Hey,

    Ik had in een ander topic zitten zoeken naar een juiste camera voor mij en ik kwam op een canon 1000D met 18-55mm uit, voor ongeveer 450 euro, waardoor ik mijn oudere 90-300mm lens zou kunnen houden.

    Nu had ik ook eens naar andere merken gekeken en de A200W heb je bij konijnenberg (hier) voor ongeveer dezelfde prijs, maar dan zou ik er wel een nieuwe telelens én een ingebouwde beeldstabilisator bijkrijgen!

    Nu wou ik jullie eerst eens vragen wat jullie van deze camera vinden? Ik ben een beginneling, maar misschien zijn er mensen hier met ervaring met deze camera?

    Alvast bedankt voor de hulp!
    Last edited by Lenskapje; 9 juni 2009, 16:23.

  • #2
    Re: Sony A200W

    Hey,

    Je zal al snel merken dat er tussen de instapmodellen van de verschillende fabrikanten (Canon, Nikon, Olympus, Sony, Pentax) geen grote verschillen zitten (er zitten dus ook geen slechte toestellen bij). Je moet er echter wel rekening mee houden dat je je inkoopt in een systeem: zo is het aanbod (zowel nieuw als tweedehands) voor Canon en Nikon het grootst. Natuurlijk zijn er ook merken zoals Sigma en Tamron die voor verschillende merken lenzen maken. Zelf vind ik prima mijn gading bij Sony, maar het is gewoon iets om eens over na te denken.

    Van de Alpha 200 zelf ben ik heel tevreden, maar verwacht geen topprestaties bij hoge ISO-waardes (ISO 800 vind ik zeer goed bruikbaar, maar ISO 1600 gebruik ik alleen als het niet anders kan). Als je de foto's echter maar in klein formaat bekijkt dan is ISO 1600 ook zeker bruikbaar.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: Sony A200W

      Ah ok, da's wel iets geruststellend En ik werk momenteel analoog, dus tzal al een mooie aanpassing zijn om ISO waarden te kunnen veranderen

      Kdenk dan dat ik toch voor de prijs ga kiezen, mss zijn er kleine verschilletjes waar ik dan niets van merk, maar om daarvoor dan 300 euro meer te betalen..

      Bedankt voor de uitleg!

      Comment

      Working...
      X